خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانشگاه ایلام سومین ایده شو را با حضور 23 دانشجوی خلاق به منظور شناسایی توانمندی ها و فراهم کردن زمینه بروز و شکوفایی استعدادهای نهفته دانشجویان و بیان ایده‌های نوآورانه برگزار کرد.

به گزارش کارآفرین ناب، مدیر مرکز رشد واحدهای فن آوری دانشگاه ایلام روز دوشنبه در حاشیه برنامه ایده شو دانشگاه ایلام به ایرنا گفت: در واقع ایده شوها رویدادهایی برای کارآفرینی هستند و در جریان این برنامه افراد ایده پردازی و نحوه تشریح ایده خود را می آموزند و از طرفی ایده هایشان برای راه اندازی یک کسب و کار نوپا را در معرض نقد قرار می دهند.
رضا یگانه با بیان اینکه در دنیا مراکز علمی به سمت دانشگاه های کارآفرین حرکت می کنند، افزود: راه اندازی کسب و کار بین دانشجویان هنوز به یک فرهنگ تبدیل نشده و باید آنان را تشویق و از آنها حمایت کرد که بتوانند برای آینده خود تصمیم بگیرند.
وی یادآور شد: یکی از کارهای مرکز رشد فن آوری ایلام برگزاری یک سری رویدادها از جمله جشنواره های ثروت ساز، استارت آپ ها و ایده شو با هدف شناسایی دانشجویان دارای ایده است.
مدیر مرکز رشد واحدهای فن آوری دانشگاه ایلام با بیان اینکه 50 ایده شو برای شرکت در این برنامه ثبت نام شده، گفت: غربالگری اولیه از این تعداد صورت گرفته و از 23 نفر برای ارائه ایده ها با حضور هشت داور دعوت شده و در پایان 6 ایده برتر معرفی می شود.
یگانه تاکید کرد: برای حمایت از این ایده ها همه افراد اعم از برندگان و سایر شرکت کنندگان دعوت می شود تا در مراکز رشد و پارک علم و فن آوری استقرار و از صاحبان ایده حمایت می شود.
وی یادآور شد: اولین ایده شو دانشگاه ایلام در دانشکده فنی، دومین ایده شو نیز در دانشکده کشاورزی سال گذشته برگزار شد و امسال نیز سومین ایده شو در دانشکده علوم پایه برگزار شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید