خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری پس از بازدید از کارخانه متروکه ریسندگی درخشان یزد واقع در بافت تاریخی مرکز این استان با ایجاد کارخانه نوآوری در این مکان موافقت کرد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، سورنا ستاری پس از این بازدید که همراه محمدعلی طالبی استاندار یزد انجام شد، آمادگی این معاونت برای تامین منابع مالی به منظور فراهم کردن زیرساخت ایجاد کارخانه نوآوری در مکان یادشده را اعلام کرد.
پیش از این کارخانه متروکه اقبال یزد در سال 1383 به پارک علم و فناوری استان تبدیل شده بود.
کارخانه نوآوری بستری است که در آن بسیاری از ابزارها و منابع مورد نیاز کارآفرینی شامل زیرساخت ها، مربیان و مشاوران، سرمایه گذاران ریسک پذیر، شتابدهنده ها، خدمات دهندگان به استارتاپ ها و کسب و کارها، استارتاپ ها و بازیگران اصلی اکوسیستم کارآفرینی را در یک فضا گردهم می آورد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری امروز به منظور بازدید از شرکت ‌های دانش بنیان منتخب شهرک صنعتی و مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه یزد، پژوهشگاه علوم تولید مثل و بازدید از چند شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری به یزد سفر کرد.
حضور در نشست شورای هماهنگی فناور‌ی ، دیدار با نماینده ولی فقیه و شرکت در شورای اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه ستاری به یزد است.
هم‌اکنون 262 شرکت در پارک علم و فناوری یزد مستقر است و افزون بر 900 شرکت نیز از این مجموعه خارج شدند.
این استان بر پایه سرشماری آبان ماه سال 1395، یک‌ میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید