خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: طرح کارآفرینی مهارت بنیان برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید به زودی در استان سمنان اجرا می شود.

به گزارش کارآفرین ناب، فاطمه منصوری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اجرای طرح کارآفرینی مهارت‌بنیان با بهره گیری از ظرفیت کارگاه های آموزشی استان عملیاتی خواهد شد.
وی با بیان اینکه طرح کارآفرینی مهارت بنیان یکی از راهبردهای مهم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سمنان برای رونق کسب و کار است، گفت: در این طرح تلاش می شود کارآموز بعد از فراگیری آموزش های مهارتی برای تولید و فروش کالا اقدام کند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان ادامه داد: خودکفایی استان در تولید برخی اقلام غذایی و مصرفی در بخش های مختلف با ترویج مهارت آموزی و عملیاتی شدن طرح های آموزشی میسر است.
منصوری با بیان اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای دیگر در دانشگاه های استان صرف ارایه آموزش های مهارتی و اعطای مدرک فعالیت نخواهد کرد، تصریح کرد: در طرح جدید براساس برنامه ریزی های انجام شده طرح مشاوره شغلی و مدیریت مهارت آموزی در دانشگاه ارایه می شود.
وی اضافه کرد: حیطه کار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سمنان به منظور ترغیب دانشجویان برای دریافت مدارک مهارتی و تجربه اندوزی افزایش پیدا کرده و تمام ابزارها برای سوق دادن دانش آموختگان دانشگاهی به این بخش در حال انجام است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سمنان گفت: اتخاذ راهبرد ترویج مهارت آموزی در استان در راستای رونق تولید و کاهش آمار بیکاری است.
گفتنی است، در سال 97 بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر ساعت آموزش های فنی و حرفه ای به مهارت آموزان در استان سمنان ارایه شد.
در استان سمنان بالغ بر 600 حرفه در 18 مرکز ثابت و شعبه های آموزش فنی و حرفه ای در حال آموزش است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید