خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با حضور استاندار خراسان رضوی دو طرح در بخش طیور و گردشگری کاشمر به بهره برداری رسید.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا رزم حسینی با حضور در کاشمر سومین سالن مرغ تخم گذار پرطلایی در زنجیره تولید کشت و صنعت پیشرو صالح کاشمر را با زیربنایی هزار و 500 متر مربع، ظرفیت 100 هزار قطعه با 60 میلیارد ریال هزینه و ششمین اقامتگاه بومگردی و اقامتگاه گردشگری تنسگل در روستای فروتقه از توابع بخش مرکزی کاشمر را در زمینی به مساحت 660 متر مربع و زیربنای 760 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد ریال افتتاح کرد.

فرماندار کاشمر در مراسم بهره برداری از این طرح ها با اشاره به اینکه کاشمر با جمعیتی بالغ بر 180 هزار نفر دارای 2 بخش مرکزی و کوهسرخ است، گفت: بر اساس سرشماری سال 95 از جمعیت شهرستان 57 هزار نفر شاغل و بیش از 5 هزار نفر بیکار هستند.

محمدعلی نبی پور با اشاره به اینکه بنیاد و اقتصاد شهرستان بر محور کشاورزی است، افزود: این شهرستان با تولیدات زارعی و باغی جایگاه ویژه ای در سطح استان و کشور دارد، به طوری که سالانه 71 هزار تن محصول زراعی و بیش از 100 هزار تن محصول باغی در کاشمر تولید می شود.

وی آمار جمعیتی دامی کاشمر را 180 هزار دام سبک و 7 هزار دام سنگین اعلام کرد و ابراز کرد: مجموعه پیشرو صالح کاشمر، از مجموعه های شاخص در حوزه دامپروری و طیور است.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه 70 واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان راه اندازی شده است، افزود: بیشترین واحدها در حوزه صنایع تبدیلی، غذایی، گیاهان دارویی و بسته بندی خشکبار فعال هستند

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی کاشمر مصوبه دارد اما اجرایی نشده است، ابراز کرد: مراحل پایانی ساخت مجتمع گلخانه ای کاشمر در دست اقدام است و برای فعال کردن آن به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

نبی پور با اشاره به آمادگی شهرستان برای اجرای مدل پیشنهادی استاندار در حوزه اقتصاد مقاومتی تأکید کرد: در سطح شهرستان سه معین اقتصادی تعیین شدند که امیدواریم با امضای تفاهم نامه ها، در آینده ای نزدیک شاهد فعالیت گسترده این واحدها باشیم.

مدیر زنجیره تولید کشت و صنعت پیشرو صالح کاشمر با اعلام آمادگی در خصوص معین اقتصادی خطاب به استاندار گفت: از زمانی که اعلام کردید برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می کنید، به ادامه حرکت و فعالیت امیدوار شدم.

قدیر صالحی با اشاره به اینکه این مجموعه در حال حاضر دارای 390 پرسنل اداری و کارگری در بخش های مختلف است، افزود: با اجرای طرح های توسعه و تکمیل آن این زمینه اشتغال دو برابری فراهم می شود.

وی با تأکید بر اینکه توقع و انتظار ما به عنوان یک تولید کننده، اتصال بندهای گسسته تولید است، یادآور شد: از توسعه و ارتقای مجموعه هراسی نداریم، اما قوانین دست و پاگیر اداری و بانکی مانع از این مهم می شوند.

مدیر زنجیره تولید کشت و صنعت پیشرو صالح کاشمر یادآور شد: امروز به این نتیجه رسیدیم که اگر در آغاز شروع کار، بجای دریافت زمین از دولت، زمین ملکی خریداری می کردم امروز اسناد آن در اختیارم بود، نه اینکه با گذشت 4 سال هنوز مدرکی در این زمینه ندارم.

صالحی با اذعان به اینکه تا کنون چهار مرتبه به عنوان تولید کننده نمونه کشوری معرفی شده است، یادآور شد: انتظارمان این است که مسؤولان بجای سنگ اندازی و ایجاد بروکراسی اداری از تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید