خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

طرح توانمندسازی مهارتی بانوان سرپرست خانوار در ۱۰ محله شهر کرمانشاه بصورت کاملا رایگان در حال اجرا می‌باشد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، یاور محمدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه، از روند اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در سکونت گاه‌های غیر رسمی خبر داد و گفت: بر اساس تفاهم نامه همکاری سه جانبه سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور، وزارت کشور و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری که در آذرماه ۱۳۹۷ منعقد شد و با همکاری دفاتر تسهیل گری شهر کرمانشاه، این دوره‌ها در ۱۰ محله شهر کرمانشاه بصورت رایگان در حال اجرا است.
یاور محمدی افزود: از مزایای برجسته این طرح استفاده از حداقل هزینه و امکانات برای متقاضیان و توسط مربیان باتجربه این اداره کل برگزار می‌گردد.
وی گفت: با همکاری صورت گرفته بین طرفین تفاهم نامه و بانک‌های عامل، تسهیلات کم بهره جهت اشتغال برای ایشان درنظر گرفته شده است که بتوانند پس از اتمام دوره، با ایجاد کارگاه‌های تولیدی و خانگی به اقتصاد خانواده خود کمک کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه افزود: این آموزش‌ها در قالب حرفه‌های الگوساز کیف چرم و پوست- بافنده عروسک‌های تزئینی– کارآفرینی - تهیه انواع ترشی و مربای خانگی - گلیم باف - دوزنده کیف اداری و مردانه چرمی - تولید کننده تراریوم (گل‌های تزئینی) - دوزنده لباس بدون الگو - برشکار لباس زنانه- بافنده شبه قالی
(فرشینه) گیوه دوز- تعمیر لوازم خانگی برقی حرارتی و گردنده - الگوسازی و برشکاری شنل و پانچو و دوخت لباس دخترانه برگزار شده است.
یاور محمدی با اشاره به تعهد این اداره کل در این زمینه افزود: این طرح به صورت منطقه‌ای و در ۱۰ استان کشور در حال اجراست و بر اساس تعهد استانی، تعداد ۶۰۰ نفر در حرفه‌های مختلفی که توسط دفاتر تسهیل گری نیازسنجی شده اند مورد آموزش قرار می‌گیرند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید