خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نایب رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه کلبه مهربانی از افتتاح نخستین مجموعه کارآفرینی برای معلولین توانمند زنجان خبر داد.


به گزارش کارآفرین ناب، ژیلا صباحی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: مؤسسه خیریه کلبه مهربانی برای چهارمین سال متوالی"طرح یک لقمه مهربونی همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در بازارچه فرهنگی اقتصادی کلبه مهربانی واقع در کوی الهیه برگزار می‌کند.

نایب رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه کلبه مهربانی گفت: چهارمین سال اجرای این رویداد فرهنگی با افتتاح نخستین مجموعه کارآفرینی برای معلولین توانمند زنجان همراه خواهد بود.

 وی افزود: بازارچه کلبه مهربانی با هدف اشتغالزایی و ایجاد بستری مناسب برای تساوی و عدالت بین اقشار مختلف جامعه و معلولین و جدا شدن از فضای ترحم در حالی به بهانه ولادت امام حسن مجتبی (ع) شروع به کار می‌کند که بنا بر گفته‌ها چشم‌انداز و دورنمای کلی این فضا طوری برنامه‌ریزی شده است که این مجموعه گام نخست طرح بزرگ قرارگاه کارآفرینی کشور باشد.

صباحی بیان کرد: ترکیب فرهنگ و اقتصاد مقوله‌ای مهم در راستای ایجاد آرامش روانی در جامعه است از این رو مؤسسه خیریه کلبه مهربانی مجموعه بازارچه را با دو هدف رویدادهای فرهنگی و بنگاه‌های اقتصادی کوچک و تولیدی طراحی کرده است.

نایب رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه کلبه مهربانی تصریح کرد: طرح یک لقمه مهربونی در ایستگاه سال چهارم خود نخستین رویداد فرهنگی بازارچه کلبه مهربانی است و این سرآغازی است، برای آغاز برنامه‌های فرهنگی در زیرمجموعه‌های موضوعی آموزش، مباحث انگیزشی، حمایت از معلولین هنرمند، کارآفرینی و حمایت از ایده‌ها برای رسیدن به درآمد پایدار و... است.

وی گفت: یک لقمه مهربونی گام کوچکی است در راستای ترویج افطاری ساده و دوری از تجملات و تشریفات سفره‌های رنگی افطاری که متاسفانه سال‌ها است آسیب فرهنگی خانواده‌های ایرانی است.

صباحی عنوان کرد: فرهنگ بومی و ملی و دستورات دینی ما مبنی بر ساده گرفتن زندگی برای رسیدن به سبک زندگی مناسب است و یک لقمه مهربونی راه روشنی برای رسیدن به پرورش چارچوبی ناب در حوزه ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی است.

گفتنی است، این برنامه فرهنگی در تاریخ ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت با توزیع ۳ هزار بسته افطاری و اجرای برنامه‌های شاد وانگیزشی با حضور هنرمندان مطرح استانی برگزار می‌شود و بازارچه کلبه مهربانی رسما کار خود را آغاز خواهد کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر