خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس بنیاد نخبگان استان خوزستان گفت :وظیفه نخبگان در مقابل مهارت ها و توانمندی هایی که کسب می کنند کارآفرینی و تولید ثروت است ، این افراد باید همواره به صورت پویا بر اساس مهارتی که دارند ، به کار و فعالیت بپردازند.

به گزارش کارفرین ناب به نقل از ایرنا، علی حسین صابری چهارشنبه در پانزدهمین آیین تجلیل از دانشجویان استعداد درخشان و برگزیدگان المپیاد دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در محل تالار شهید مطهری دانشکده علوم این دانشگاه بیان کرد: اغلب نخبگان علاقه دارند که در دستگاههای دولتی مشغول به کار شوند و در قبال دریافت حقوق یک کار همیشگی و ثابت را انجام دهند.
وی گفت: در بخش خصوصی هم این روند وجود دارد که با گرفتن نقدینگی یکسری فعالیت های روزمره و همیشگی را انجام می دهند و خلق ثروت و اشتغال در اولویت قرار ندارد.
رئیس بنیاد نخبگان استان خوزستان اظهار داشت: آموزش در دانشگاه های ما برای پرورش افرادی که با استعداد و توانمند هستند مناسب نیست و از یک سیستم آموزشی قدیمی استفاده می کنند.
صابری بیان کرد: دانشجویانی که عملکرد مناسب و تلاش بیشتری دارند زمینه توانمند شدن برای اینکه در آینده فرد مفیدی برای جامعه شوند را دارند.
رئیس بنیاد نخبگان استان خوزستان با اشاره به اینکه فرد با استعداد در قبال جامعه مسئولیت دارد افزود: فردی که دارای استعداد و توانمندی است نباید طلبکار جامعه باشد هر چند که برای جامعه با ارزش است اما فردی که دارای استعداد است باید به جامعه خدمت کند.
رئیس بنیاد نخبگان استان خوزستان بیان کرد: متاسفانه به دست آوردن مدرک دانشگاهی برای بسیاری از دانشجویان اهمیت دارد این در حالی است که پرورش یک دانشجوی با استعداد و مفید بودن آن فرد برای جامعه از اهداف سیستم آموزشی است.
صابری ادامه داد: کار تیمی و گروهی در بین نخبگان بسیار ضعیف است و بیشتر این افراد فردگرا هستند.

 انتشار فراخوان جذب افراد با استعداد از خردادماه
رئیس بنیاد نخبگان استان خوزستان در ادامه بیان کرد: بنیاد نخبگان استان در خرداد ماه امسال فراخوان جذب دانشجویان با استعداد را برای همکاری منتشر می کند.
صابری گفت: پارسال تنها 22 دانشجوی با استعداد و توانمند جذب بنیاد نخبگان شدند این در حالی است که در دانشگاه شیراز این شاخص 300 نفر بود امید است امسال شاهد جذب دانشجوی بیشتری در این بنیاد باشیم.
وی با اشاره به سامانه ثریا بنیاد نخبگان استان ادامه داد: نخبگان می توانند با ثبت نام در این سامانه و ارائه مدارک مورد نیاز در صورت جذب در بنیاد نخبگان از مزایا و فرصت های آموزشی این مرکز استفاده کنند.
این مراسم که با شرکت تعدادی از دانشجویان نخبه و برتر المپیادهای دانشجویی دانشگاه چمران برگزار و از تعدادی از برگزیدگان المپیادهای دانشجویی این دانشگاه تجلیل شد.
420 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی عضو دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید