خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی مطرح شد

شناسایی و بکارگیری بانوان نخبه اتومکانیک  

با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت امدادخودرو آفتاب شهر طلایی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران بانوان نخبه در رشته اتومکانیک شناسایی و بکارگیری می شوند. به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، حمیدرضا خانپور مدیرکل استان تهران با تأکید بر آرامش و امنیت روانی خانواده هایی که خودروی آنها دچار سانحه و خرابی شده است، افزود: ارائه خدمات امدادی توسط زوج خدمت رسان امداد از طرح های ویژه ارائه خدمت به خانواده ها می باشد.

وی هم افزایی در استفاده از پتانسیل ها و امکانات در ارتقاء سطح دانش فنی و مهارتی نیروهای جوان امداد را از اهداف انعقاد این تفاهم نامه برشمرد و اظهار داشت: بررسی و تأیید استانداردهای آموزشی و سرفصل های ارائه شده، اجرای دوره های آموزشی و ارتقای مهارت حرفه ای مریبان و کارشناسان طرفین، نظارت بر برگزاری آزمون، صدور گواهینامه مهارت پس از قبولی در آزمون و ... از تعهدات این مجموعه می باشد.به گفته ی مدیرکل استان تهران در این تفاهم نامه مقرر شده است همکاری در زمینه تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی، اجرای دوره های جدد تخصصی ، همکاری در اجرای دوره های آموزشی، ثبت دوره های آموزشی، ایجاد تسهیلات لازم به منظور بهره برداری از امکانات آموزشی، پژوهشی شرکت، از قبیل تجهیزات، خدمات خودروئی، نمایشگاه های تخصصی و ... از سوی شرکت امدادخودرو سراسری آفتاب شهر طلایی صورت پذیرد.خانپور در پایان اذعان نمود: بانوان علاقمندان به آموزش اتومکانیک می توانند با مراجعه به مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه ای شماره 4 پروین اعتصامی در محل یافت آباد با گذراندن دوره های تخصصی اتومکانیک به عرصه ی زوج خدمت رسان امداد خودرو وارد شوند.

* اتخاذ یک ساز و کار آموزشی و اجرایی مناسب، فرصتی ایده‌آل جهت افزایش توانمندی بانوان در عرصه مکانیک
رئیس هیأت مدیره شرکت امدادخودرو آفتاب شهر طلایی با اشاره به خلاء آموزش مهارتی در صنعت خودرو، اظهار داشت: ارائه آموزش های مهارتی امداد خودرو باید در راستای تحقق شعار مشتري مداري و تكريم مشتريان با به روز رساني و بكارگيري مستمر سيستم‌ ها و روش‌هاي نوين در ارائه خدمات هرچه بهتر به مصرف‌كنندگان صورت پذیرد. افشین داداش زاده تصریح نمود: توسعه ی آموزش و پژوهش در صنعت نوپای امداد خودرو، هویت بخشی به امدادگران و تعمیرکاران، پاسخگویی به نیاز مشترکین، ارائه خدمات ویژه به بانوان نظیر تعویض لاستیک خودرو، خدمات امدادی توسط زوج خدمت رسان از اهداف انعقاد این تفاهم نامه می باشد و موسسات و واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی و مردم شریف می توانند با مراجعه به دفاتر امداد خودرو آفتاب شهر طلایی کارت اشتراک دریافت نمایند. شایان ذکر است این تفاهم نامه که در 6 ماده و اعتبار دو ساله منعقد گردید از یازدهم خرداد ماه سال جاری اجرایی می گردد و آیین انعقاد تفاهم نامه با حضور افشین داداش زاده، محسن محمدعلی لواسانی رئیس هیأت مدیره و مدیریت آموزش شرکت امدادخودرو سراسری آفتاب شهر طلایی و حمیدرضا خانپور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران برگزار شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید