خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید گفت: براساس تفاهم نامه امضا شده در استانداری خراسان رضوی 140 هزار زن سرپرست خانوار در شهرستان مشهد توانمند سازی و مشغول کار خواهند شد.

به گزارش کارآفرین ناب، علی ربیعی در جلسه امضای تفاهم نامه مشترک تامین مالی طرح های کسب و کار و انتخاب معین اقتصاد مقاومتی بخش مرکزی شهرستان مشهد افزود: این تفاهم نامه در راستای محرومیت زدایی با نگرش بر تقسیم بندی منطقه ای و اجماع عمومی است که با اقبال عمومی تسهیل گران اقتصادی و سرمایه گذاران روبرو خواهد شد.
وی اظهار داشت: مثلث اقتصادی اجرا شده در خراسان رضوی الگوی مناسب توسعه منطقه ای است که توازن بازار کار و اقتصاد مردمی را برقرار می کند.
رئیس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید گفت: توسعه صنایع خرد باید با در نظر گرفتن ظرفیتها و توان هر منطقه باشد تا زمینه توسعه و نشاط را فراهم کند.

 امضای 700 تفاهمنامه در طرح مثلث توسعه اقتصادی
استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: براساس مدل مثلث توسعه اقتصادی تاکنون 12 منطقه در این استان ایجاد شده و در این راستا حدود 700 تفاهمنامه همکاری با بخشهای مختلف به امضا رسیده است.
علیرضا رزم حسینی افزود: بر اساس این تفاهمنامه ها بالغ بر 27 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شده که 70 درصد آن توسط بخش خصوصی صورت خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: اگر اقتصاد خرد استان که حجم سپرده ای بالغ بر 90‌ هزار میلیارد تومان را شامل می شود به درستی مدیریت کنیم استان خراسان رضوی متحول خواهد شد.

جمعیت زائران فرصتی برای عرضه محصولات
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز در این مراسم با تاکید بر مطلوب بودن نتایج طرح مثلث اقتصادی گفت: با توجه به اهداف تعریف شده در چشم انداز این تفاهمنامه، استان خراسان رضوی بویژه زائران بسیار که هر سال به مشهد سفر می کنند زمینه مناسبی برای فروش محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار است.
اصغر نورالله زاده افزود: همچنین وجود مرز مشترک با کشورهای همسایه می تواند ظرفیت دیگری را برای فروش و عرضه محصولات تولیدی فراهم کند.
تفاهم نامه مشترک تامین مالی طرح های کسب و کار ویژه زنان سرپرست خانوار در بخش مرکزی شهرستان مشهد به امضای استاندار خراسان رضوی و مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره صندوق کارآفرینی امید کشور رسید.
این تفاهمنامه در راستای توانمندسازی بخش مرکزی مشهد به عنوان بزرگترین بخش روستایی منطقه با هدف ایجاد اشتغال برای 140 هزار نفر از زنان روستایی طی مدت 2 سال به امضا رسیده است.
در این طرح تامین‌ تسهیلات اشتغالزایی و حمایت ازشکل گیری صندوقهای خرد محلی و پیش بینی و تخصیص 50میلیارد ریال اعتبار اولیه توسط صندوق کار آفرینی صورت می گیرد.
صندوق کارآفرینی امید تنها نهاد مالی تخصصی با ابعاد کامل حمایتی در کشور است ‏که ‏در دو زمینه تامین مالی خرد و حمایت از کسب و کارهای خرد فعالیت می کند.
ماموریت صندوق کارآفرینی امید تجمیع سپرده های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک برای ایجاد کسب وکارهای خرد کم سرمایه با محوریت فعالیتهای کارآفرینانه و نیازهای منطقه ای است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید