خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دبیر استارتاپ ویکند صنایع خلاق گلستان گفت: استارتاپ ویکند صنایع خلاق از ۲۲ خرداد ۹۸ به مدت سه روز در گلستان برگزار می شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، مجید بیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: استارتاپ ویکند صنایع خلاق خردادماه سال جاری به مدت سه روز در گلستان برگزار می شود.

وی توضیح داد: صنایع خلاق، صنایعی هستند که اغلب با تکنولوژی های روز ترکیب شده و در قالب های مختلف مانند، سینما، انیمیشن، صنایع دستی، بازی های رایانه ای، گردشگری و بومگردی، اپلیکیشن و طراحی نرم افزار ظهور می یابد.

بیاری با تأکید بر شبکه سازی بین ایده پردازان، گفت: استارتاپ ویکند فرصتی برای آشنایی و برقراری ارتباط صمیمانه با ایده پردازان، صاحبان مشاغل و سرمایه گذاران است.

وی ادامه داد: ظرفیت این استارتاپ ۱۰۰ نفر است که تاکنون ۴۸ ایده پرداز ثبت نام کرده و علاقمندان می توانند تا ۱۰ خرداد ایده های خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

طبق گفته بیاری افراد شرکت کننده از استان های گلستان، تهران، خراسان رضوی، سمنان، مازندران، قم و دو تیم از آلمان و آمریکا بوده اند.

وی بیان کرد: موضوعات این استارتاپ هم گردشگری، اکوتوریسم، سلامت، پازل های رایانه ای، انیمیشن، صنایع دستی و اپلیکیشن خدمات شهری است.

بیاری همچنین از برگزاری ۱۰ ورکشاب رایگان در خلال این استارتاپ خبرداد.

وی تأکید کرد: اولین استارتاپی هستیم که مبلغ سرمایه گذاری خود (یک میلیارد تومان) را اعلام کرده و البته این رقم با توجه به ایده ها قابلیت افزایش دارد.

گفتنی است که استارتاپ ویکند خلاق شهری از ۲۲ خرداد ۹۸ به مدت سه روز در گلستان برگزار می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید