خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی از اجرای دوره کارآفرین پروری مادران و بانوان خانه دار در استان مرکزی طی سال گذشته و تداوم اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، سعیدرضا شاه‌محمدی اظهار داشت: یکی از اهداف اداره کل فنی و حرفه ای، آموزش نیروی انسانی متخصص و کارآمد متناسب با نیاز بازار کار و توسعه مهارت‌آموزی در راستای تحقق عدالت اجتماعی است.

وی افزود: برای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی، طرح مهارت‌آموزی در محیط واقعی کار برای دانش‌آموزان مقطع هفتم، هشتم و نهم اجرا شد، در این راستا تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر آموزش دیده اند.

شاه‌محمدی ادامه داد: طرح کار و دانش هم از دیگر طرح‌های فنی و حرفه‌ای در سال گذشته بود که بیش از ۳۳ درصد فراگیران این دوره‌های آموزشی، دانش‌آموزان رشته کار و دانش هستند. در این زمینه با آموزش و پرورش قرارداد بستیم و طرح کارورزی دانش‌آموزان هم شروع شده است.

وی تصریح کرد: طرح دوره کارآفرین‌پروری مادران هم با هدف خلق شخصیت خالق و کارآفرین و پرورش نبوغ مالی فرزند انجام شد، زیرا خانواده مکان مهمی برای توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات سال گذشته فنی و حرفه‌ای استان، راه‌اندازی شورای عالی مهارت ذیل قانون نظام جامع آموزش بود که اکنون در تمام شهرستان‌ها این شورا تشکیل شده است.

شاه‌محمدی افزود: همچنین آموزش ۲ هزار و ۵۶۸ نفر سرباز در قالب طرح قرارگاه مهارتی، آموزش ۳۱۵ نفر از بانوان در سکونت گاه‌های غیررسمی استان، آموزش یک هزار و ۲۴۳ نفر تحت پوشش کمیته امداد که ۶۸۳ نفر منجر به اشتغال شد از جمله اقدامات فنی و حرفه‌ای استان در سال گذشته بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید