خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه صنایع و معادن و صندوق کارآفرینی "امید" از محققان کارآفرین دانشگاه صنایع و معادن حمایت می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، در راستای تحقق اهداف توسعه و تأمین نیروی انسانی متخصص و کارآمد در بخش‌های مختلف صنایع و بازرگانی کشور و نیز به منظور توسعه آموزش‌های کاربردی و مهارتی در سطوح مختلف و برای ارتقای مدیران و کارشناسان خبره تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه صنایع و معادن ایران و صندوق کارآفرینی "امید" به امضا رسید.

انتقال فناوری در راستای رسیدن به توسعه اشتغال پایدار، کمک به شکل‌گیری، انسجام و تقویت حلقه‌های زنجیره ایده تا تولید صادرات، افزایش سطح آگاهی از چالش‌ها و اولویت‌های متقابل و تلاش در جهت رفع نیازها و حرکت در مسیر اولویت‌ها، تسهیل ورود و استفاده از فناوری و نوآوری‌های داخلی در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی از اهداف این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.

در این تفاهم‌نامه طرفین متعهد شدند تا نسبت به ایجاد رشته‌های کاربردی عمومی و تخصصی مرتبط با مدیریت و صنعت در قالب دوره‌های آموزش عالی آزاد مطالعات امکان‌سنجی کنند، ضمن آنکه در برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برای مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و دوره‌های کاربردی و تخصصی برای کارآفرینان با یکدیگر همکاری کنند.

دانشگاه صنایع و معادن ایران در این تفاهم‌نامه متعهد شد تا نسبت به طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی عالی آزاد در گرایش‌های مختلف، اجرای دوره‌های مشترک آموزشی کوتاه مدت برای مدیران و کارشناسان، اولویت قرار دادن موضوعات مورد توافق در ارائه خدمات و ارائه مشاوره به کارآفرینان و متقاضیان تسهیلات از صندوق اقدام کند.

مشارکت در طراحی دوره‌های آموزشی کاربردی، مشارکت در نیازسنجی و توسعه بازار آموزش‌های کاربردی برای دوره‌های تخصصی، معرفی طرح‌های مورد حمایت صندوق به دانشگاه برای نظارت و ارزیابی، حمایت مالی و معنوی از دانشجویان و اساتید کارآفرین معرفی شده به طرح تاپ و حمایت مالی و معنوی برای اجرای طرح تاپ از جمله تعهدات صندوق کارآفرین "امید" اعلام شد.

این تفاهم‌نامه به مدت ۵ سال به امضا رسید و در صورت توافق طرفین این مدت قابل تمدید خواهد بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید