خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کارون گفت: صندوق کارآفرینی خوزستان به چند نفر از اهالی روستای علوه که متقاضی ایجاد اقامت‎گاه بوم‎گردی در این روستا هستند تسهیلات پرداخت خواهد کرد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسن ناصر در جمع خبرنگاران از حضور صندوق کارآفرینی خوزستان تحت عنوان کاروان رمضان یا مهربانی در روستای علوه شهرستان کارون خبر داد و اظهار داشت: هدف از حضور این کاروان، آشنایی با ظرفیت‎های روستاهای سیل‎زده است.

وی ادامه داد: در این مراسم پس از معرفی کلیه ظرفیت‎های روستا، تصمیم بر این گرفته شد که صندوق کارآفرینی زیرساخت‎های لازم برای پرداخت تسهیلات به شش نفر از اهالی روستای علوه که متقاضی ایجاد اقامتگاه بومگردی برای شب‎مانی گردشگران داخلی و خارجی هستند را مهیا کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کارون با اشاره به تصویب تسهیل موضوع پرداخت وام و ضمانت‎نامه پرداخت تسهیلات به روستای علوه، افزود: دستور این موضوع توسط آقای امرائی رئیس صندوق که خود وی نیز در مراسم حضور داشت صادر و مقرر شد تا در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت وام‎ها با نظارت، تأیید و معرفی اداره میراث فرهنگی کارون به صورت مرحله به مرحله و براساس مواردی که مورد نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است اتفاق بیفتد تا در نهایت شاهد شکوفایی اقتصاد محلی روستای علوه بعد از سیل اخیر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اداره میراث فرهنگی کارون و شورای روستا همزمان مسئول پیگیری موضوع تا پرداخت تسهیلات به اقامت‎گاه‎های بوم‎گردی هستند.

ناصر یادآور شد: این مراسم با حضور شاعرانی از شهر ملاثانی و فعالان بخش خصوصی در حوزه اشتغال برگزار شد؛ ضمن این‎که کارگاه اشتغال و شب شعر نیز از برنامه‎های جانبی این مهمانی بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید