خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: طرح راه اندازی کافه کارآفرینی در جلسه هیات فنی صدور مجوز مراکز مشاوره اطلاع رسانی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش کارآفرین ناب، ناصر شفیع آبادی در گفت و گو با ایرنا افزود:این جلسه با رویکرد بررسی و صدور مجوز راهبری کافه کارآفرینی و راه اندازی طرح کافه کارآفرینی و همچنین بررسی نظارت فصلی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی با حضور مسئولان و کارشناسان برگزار شد.
وی در خصوص نحوه راه اندازی طرح کافه کارآفرینی و شرایط قانونی متقاضیان براساس شیوه نامه ابلاغی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، گفت: کافه کارآفرینی به معنی انتقال مفاهیم آموزشی و انگیزشی در یک نشست دوستان است و با هدف برگزاری نشست های صمیمی و ایجاد ارتباطات اجتماعی میان کارآفرینان، دولت و سرمایه گذار تشکیل می شود.
این مسئول گفت: این مراکز در نهایت به پاتوقی برای مولفه های زیست بوم کارآفرینی تبدیل شده و از جایگاه و ارزش بالایی برخودار خواهند شد.
شفیع آبادی در خصوص توان مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، عنوان کرد:  ارائه مشاوره های تخصصی به صاحبان ایده های نوآورانه، هدایت صاحبان سرمایه و ایده در چارچوب طرح های نوآورانه و بازار پذیر و ارائه مشاوره های تخصصی به کارآفرینان با رویکرد افزایش رقابت پذیری در بازار از اهداف و توان مراکز کارآفرینی است.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خلاقیت، پیشرو بودن، آینده نگری، ارزش آفرینی، ایجاد اشتغال و خلق ثروت را از صفات بارز کارآفرینان برشمرد و گفت: کارآفرین فردی است که با تکیه بر نوآوری، تشـخیص فرصـتها و پـذیرش مخـاطره، ارزش جدیـد اقتصـادی و اجتماعی به وجود می آورد.
 وی گفت: کارآفرینی فعالیت مخاطره پذیری است که هسته اصلی آن نوآوری در مدیریت کسب و کار، خدمت، فرآینـد و محصـول بوده و نتیجه آن دستیابی به ارزش افزوده بالا، رقابت پذیری، تحصیل ثروت و ایجاد اشتغال مولد است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید