خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور درحوزه فناوری‌های نرم به منظور انتقال دانش،تجربه و ایده‌های فناورانه به داخل توسط مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کنار بیش از ۸۰ پایگاه تخصصی منتخب داخلی اجرا می شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، درراستای رسیدن به اهداف بلندمدت چشم‌انداز علمی کشور و بهره گیری از ذخایر علمی و تخصصی سرمایه انسانی خارج از کشور، برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور توسط مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری درحال اجراست.

این برنامه به منظور انتقال دانش، تجربه و ایده‌های فناورانه به داخل طراحی شده و بیش از ۸۰ پایگاه تخصصی شامل دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری برجسته داخلی در این راستا با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری همکاری دارند.

این برنامه در قالب حمایت از انجام پروژه‌های تحقیقاتی و فناورانه همچون پسادکتری، فرصت مطالعاتی، استاد مدعو و معین، راه‌اندازی کسب و کارهای فناورانه، اشتغال در شرکت‌های فناور و برگزاری سخنرانی و کارگاه‌های تخصصی اجرا می شود تا به ارتباط مؤثر متخصص و مراکز علمی و فناوری برگزیده کشور کمک کند.

در همین راستا، ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز ضمن اطلاع‌رسانی این موضوع به شرکت‌های داخلی، شتابدهنده‌ها، مراکز نوآوری و مراکز رشد در حوزه های مربوطه و همچنین ایرانیان خارج از کشور؛ آمادگی خود را جهت همکاری و ارائه تسهیلات به مجموعه های داخلی فعال در این حوزه اعلام می‌کند.

دو روش برای برقراری ارتباط با معاونت توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز وجود دارد که در روش نخست مجموعه های داخلی (شرکت‌ها، شتابدهنده‌ها، مراکز نوآوری و مراکز رشد)، که مستقیماً با هر یک از ایرانیان خارج از کشور ارتباط برقرار کرده‌اند، می‌توانند با ارائه مستندات لازم و مدارک هویتی طرفین، از تسهیلات مورد نظر استفاده کنند.

در روش دوم ایرانیان خارج از کشور، در حوزه‌های مشخص شده می‌توانند رزومه و علاقه‌مندی‌های خود را برای توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارسال کرده و مجموعه‌های داخلی (شرکت‌ها، شتابدهنده‌ها، مراکز نوآوری و مراکز رشد) نیز می‌توانند نیازمندی‌های خود برای استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور برای این ستاد ارسال کنند.

بر اساس انطباق میان نیاز داخلی مجموعه‌ها و رزومه‌های ارسالی، همکاران ستاد طرفین را به یکدیگر معرفی خواهند کرد و در صورت توافق میان طرفین و انجام همکاری، بر اساس آئین‌نامه برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور (international.bmn.ir) از حمایت‌های مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری بهره‌مند خواهند شد.

توریسم (گردشگری)،صنایع‌دستی، بازی، اسباب‌بازی و سرگرمی، هنرهای تجسمی (نقاشی، عکاسی)،هنر و معماری (گرافیک و نقاشی، طراحی پارچه و لباس، طراحی صنعتی و دکوراسیون)، انیمیشن و بازی‌های ویدئویی از جمله حوزه‌های مرتبط با فعالیت این ستاد است.

تئاتر، سینما، موسیقی، نشر بین‌الملل (انیمیشن، گیم، سینما)،میراث فرهنگی (موزه، باستان‌شناسی)، تبلیغات و بازاریابی و مدیریت کسب و کار (MBA) از دیگر حوزه‌های مطرح شده است.

مدرس کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی در نشست‌های علمی، خدمات منتوری و آموزشی به استارتاپ‌ها در قالب شتابدهنده‌ها، اشتغال در شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان، استقرار در پارک‌های علم و فناوری و مجتمع‌های تحت پوشش (در صورت ایجاد شرکت خلاق و دانش‌بنیان، توسط ایرانی خارج از کشور) از جمله اولویت‌های تسهیلات قابل ارائه است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال اطلاعات به نشانی اینترنتیاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مراجعه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید