1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: در دیدار اعضای این فراکسیون با نمایندگان شبکه کارآفرینان بین‌المللی زنان تأکید کردیم که تصویب قوانین حمایتی در پارلمان‌ها در رفع نگرانی درباره کارآفرینان موثر است.

به گزارش کارآفرین ناب، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در تشریح دیدار فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با نمایندگان شبکه کارآفرینان زنان بین المللی، با اشاره به اهمیت جایگاه زنان اظهار داشت: توسعه و صلح پایدار در جهان در گروی توازن میان زنان و مردان است.

وی افزود: در این نشست، تاکید شد زنان باید سهم اقتصادی خود را از فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند به دست آورند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت نقش قوانین حمایتی خاطر نشان کرد: در این دیدار، ما عنوان کردیم که تصویب قوانین حمایتی در پارلمان‌ها در رفع هرگونه نگرانی درباره حمایت از قشرهای مختلف از جمله کارآفرینان موثر است.

زرآبادی در ادامه با بیان دیگر جزئیات این دیدار گفت: نماینده شبکه کارآفرینان زن بین‌المللی در ادامه این دیدار ضمن اشاره به ساختار و فعالیت‌های این شبکه گفت که با تبادل دانش و تشویق زنان تحصیلکرده برای اشتراک دانش خود با دیگران، دسترسی به مهارت برای زنان را آسانتر می کنیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: البته در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش بازاریابی در رونق کارآفرینی، تاکید شد که زنان باید راه ورود به بازارهای بین‌المللی را بیاموزند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر