خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مسئول آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج از برگزاری چهار دوره آموزشی تخصصی حول محور صادرات و بسته بندی در فرآیند بازاریابی و فروش در خرداد امسال در کردستان خبر داد.


به گزارش کارآفرین ناب، بیان امین نژاد در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از آنجا که کردستان دارای ظرفیت فراوانی در حوزه بازرگانی به ویژه صادرات است بنابراین ارائه آموزش‌های تخصصی به سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و صادرکنندگان و تجار امری ضروری به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی برگزاری دوره‌های آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است، اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از ۲۷ تا ۳۰ خرداد امسال چهار کارگاه آموزشی در چهار شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج افزود: دوره آموزشی تخصصی بسته بندی در فرآیند بازاریابی و فروش ۲۷ خرداد در سنندج و ۲۸ همین ماه هم در سقز برگزار می‌شود.

امین نژاد یادآور شد: مدرس این دوره آموزشی دکتر مازیار قاسم زاده سنگرودی است که از مدرسان رسمی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران است.

وی تاکید کرد: دوره آموزشی تخصصی با موضوع آشنایی با صفر تا صد صادرات ۲۹ خرداد در سالن جلسات پایانه مرزی باشماق مریوان و ۳۰ خرداد هم در بانه برگزار می‌شود.

مسئول آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج با اشاره به اینکه مدرس دوره آموزشی صادرات احمدرضا مشیری دکتری مدیریت استراتژیک است، گفت: از جمله مباحثی که در این دوره آموزشی به آن پرداخته می‌شود شامل کارت بازرگانی، تاجر و حقوق تجارت، تعرفه و شناسایی کالا، مقررات و صادرات و واردات، بازاریابی و ورد به بازارهای هدف، بسته بندی صادرات است.

امین نژاد با اشاره به اینکه ساعت برگزاری این دوره‌های آموزشی ۹ تا ۱۴ است، اظهار داشت: هزینه شرکت در این دوره‌های آموزشی برای اعضای اتاق بازرگانی ۵۰ درصد تخفیف دارد.

اسناد تاریخی نشان می‌دهند که پیشینه راه اندازی اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن سنندج به سال ۱۳۱۱ هجری شمسی بر می‌گردد که این نهاد صنفی در این سال با عنوان اطاق تجارت سنندج شکل گرفته بود.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کمک به ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار و توسعه در بخش‌های اقتصادی استان از طریق مطالعه، برنامه ریزی، اطلاع رسانی، راهنمایی و مشاوره و اجرای سیاست‌های جذب و تشویق و توسعه سرمایه گذاری را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید