خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با کمک اجرای طرح شبکه محصول سالم (ستاد شمس)، اقدام به توزیع متمرکز نهاده‎های کشاورزی سالم با روش الکترونیکی کرد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری سال گذشته با هدف ایجاد سامانه شناسایی و ردیابی زنجیره‏ تامین محصولات کشاورزی با تاکید بر محصولات سالم، شبکه محصول سالم (شبکه شمس) را راه‌اندازی کرد.


این طرح با اهداف مختلفی راه‌اندازی شده است که از آن جمله می توان به توزیع متمرکز نهاده‎های کشاورزی سالم با روشهای مدیریت جدید فروش الکترونیکی اشاره کرد. در این راستا سایت کودنت (شبکه اطلاع رسانی نهاده های کشاورزی ایران) بر اساس یک ایده استارتاپی در کشور راه اندازی شد.


این سایت برای «کمک به حل مشکلات حوزه کشاورزی»، «توانمند سازی توسعه کشاورزی» و «افزایش راندمان و بهره وری در حوزه نهاده های کشاورزی» با حضور جمعی از متخصصان حوزه کشاورزی و حوزه فناوری اطلاعات و مدیریت راه‌اندازی شد.

همچنین شبکه شمس، سامانه سالم کالا را به منظور ایجاد فروشگاهی اینترنتی برای معرفی تولیدکنندگان و آگاهی مصرف‌کنندگان از محصولات سالم گواهی شده ایجاد کرد. این سامانه امکاناتی را برای تولیدکنندگان محصولات سالم فراهم آورده است تا بتوانند محصولات خود را در این سامانه معرفی و عرضه کنند. همچنین مصرف‌کنندگان محصولات سالم نیز می‌توانند با اطمینان خاطر، از این سامانه محصولات سالم مورد نظر خود را سفارش دهند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید