خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با امضا تفاهم نامه پارک علم و فناوری کرمانشاه و اداره کل آموزش و پرورش ، برای نخستین بار در استان مرکز شکوفایی خلاقیت در پژوهش سرا های دانش آموزی راه اندازی می کند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، دکترمجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با همراهی بهرام بادکو رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان و دکترمعصومه خان احمدی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه ضمن بازدید از برج در حال ساخت پارک علم و فناوری کرمانشاه، شتابدهنده فناوری و کارآفرینی تیک و واحد های مستقردر مرکز رشد ای سی تی و جامع پارک علم و فناوری کرمانشاه ، تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
براین اساس دربرنامه متمرکزی از دانش آموزان صاحب ایده با مشاوره وحمایت های گام به گام برای حرکت به سمت تشکیل کسب و کار های فناورانه دانش آموزی ساختاری با عنوان کانون شکوفایی خلاقیت شکل خواهد گرفت .
همچنین در این تفاهم نامه رسالت و نقش مرکز شکوفایی و خلاقیت را ایجاد زمینه مناسب برای ظهور، پرورش و حمایت از خلاقیت دانش آموزان و معلمین ، بستر سازی جهت ایده های مبتنی بر دانش توسط صاحبان ایده ، ارائه آموزش ، مشاوره و حمایت از زمینه های مدیریت دانش ، حفاظت از دارایی های فکری ، تدوین دانش فنی و مستند سازی فناوری ، شناسایی و هدایت ایده های نو با قابلیت تجاری سازی ، کمک جهت تکمیل نمونه اولیه محصول یا خدمت و توانمند سازی دانش آموزان در راستای راه اندازی کسب و کار آمده است.
دراین تفاهم نامه که به مدت سه سال منعقد شد پذیرش وهدایت صاحبان ایده، برای پیاده سازی ایده از طریق ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز،برگزاری دوره های پیش رشد و ایجاد تسهیلات برای ادامه فعالیت در قالب پذیرش در مراکز  از تعهدات پارک و فراهم امدن امکان استفاده دانش آموزان صاحب ایده از امکانات آموزش و پرورش از تعهدات این اداره کل است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید