خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رویداد «کارآفرینی سلامت محور» با حضور دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب پنج کشور تیرماه ۹۸ به میزبانی جهرم برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رویداد کارآفرینی سلامت محور در ۲ بخش ایده‌های کارآفرینی محصول محور و ایده‌های نوآورانه در حوزه آموزش پزشکی با حضور دانشگاه‌های قطب ۵ کشور متشکل از بوشهر، هرمزگان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار خواهد شد.

محسن حجت افزود: ایده‌های کارآفرینی محصول‌محور، شامل حوزه‌های مختلف درمان، خدمات دارویی، بهداشت، مراقبت‌ها، فناوری سلامت و عرصه طب سنتی است و بخش دوم که شامل ایده‌های نوآورانه در حوزه آموزش پزشکی است مبتنی بر محوریت یاددهی، یادگیری، مشاوره، مدیریت، برنامه ریزی و محتوای الکترونیک است.

وی بیان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند تا پایان خرداد ماه ۹۸ آثار خود را به نشانی Startup.jums.ac.ir ارسال کنند.

حجت ادامه داد: ۹ تیم به مرحله نهایی این رویداد راه می‌یابند و این تیم‌ها در روزهای نوزدهم و بیستم تیرماه ۹۸ در دانشگاه علوم پزشکی جهرم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گفته حجت، برگزیدگان این رویداد علاوه بر جوایز نقدی، کمک‌های حمایتی برای عملی و پیاده‌سازی ایده‌های خود دریافت خواهند کرد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید