1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

عزیزالله جعفری به عنوان رئیس بنیاد کسب و کار دانشگاه علم و فرهنگ منصوب شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، سیدسعید هاشمی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ طی حکمی عزیزالله جعفری را به ریاست بنیاد کسب و کار این دانشگاه منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است در مسیر تحقق دانشگاه کارآفرین، بستر‌های مناسب برای پرورش کارآفرینان آینده و نیز عملکرد کار آفرینانه مجموعه دانشگاه از طریق راه‌اندازی، تکمیل و توسعه مراکز کسب و کار و ملزومات آن‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه فراهم شود و گام‌های مؤثری برداشته شود.

همچنین در حکم جداگانه‌ای از مجتبی آقایی سربرزه در مدت تصدی مدیرعاملی بنیاد کسب و کار دانشگاه تشکر و قدردانی شد.

جعفری، عضو هیئت علمی گروه صنایع دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علم و فرهنگ بوده و از سوابق متعدد پژوهشی، علمی و اجرایی برخوردار است.

وی سوابقی همچون معاونت پژوهشی دانشگاه علم و فرهنگ، عضویت در هیئت مدیره مرکز توسعه تعالی در مدیریت پروژه پژوهشکده توسعه تکنولوژی جهاددانشگاهی، مدیر طرح تولید ناب و تعالی سازمانی شرکت ایران خودرو­دیزل، رئیس هیئت مدیره شرکت گروه مشاوران بهبود ایمان (گمبا)، مشاور و کارشناس ارشد سازمان ملی بهره‏‌وری ایران و ... را در کارنامه کاری خود دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر