خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نوزدهمین استارت آپ‌ ویکند (طرح های نوپا) شبکه‌های حمل و نقل ریلی کشور با رقابت ۱۰۰ کارآفرین و مبتکر به مدت سه روز ( ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه) در محل دایمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار شد.


به گزارش کارآفرین ناب، دبیر اجرایی نوزدهمین استارت آپ ویکند حمل و نقل ریلی روز پنجشنبه در مورد چگونگی این رویداد علمی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این رویداد با حضور فعال ۱۰۰ نفر از علاقه‌مندان به حوزه استارت آپ‌های صنعت ریلی، ۴۰ نفر مربی و متخصص کسب و کار و ۳۰ داور متخصص حوزه ریلی و تعداد قابل توجهی بازدیدکننده از مدیران عامل شرکت‌ها با معرفی ۸ ایده برتر به کار خود پایان داد.

علی شهابی افزود: نخستین رویداد استارت آپ ریلی کشور همزمان با هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی و با حضور بیش از ۱۵۲ شرکت داخلی و خارجی با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و از حمایت‌های ویژه ستاد فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی ریاست جمهوری، راه آهن جمهوری اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برخوردار شد.

وی یادآور شد: در سال رونق تولید تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا گام دوم انقلاب را با شکوه و ماندگار سازیم و با توان بیشتر و مدیریت انقلابی جهادی چالش‌های صنعت ریلی کشور را شناسایی و حل کنیم.

شهابی تاکید کرد باید قبول کنیم جوانان منبع تحولات عظیم کشور هستند و برگزاری این استارت آپ ها کار بسیار بزرگی است که به حل چالش‌های کشور کمک می‌کنند.

گفتنی است، استارت آپ ویکند یک رویداد آموزشی و تجربی در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی برگزار می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید