خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر عامل شرکت شهرک ‌های صنعتی استان اردبیل گفت:‌ شهرک ‌ها و نواحی صنعتی نقش مهمی در اشتغال و کارآفرینی دارند به طوری که تاکنون زمینه برای فعالیت و اشتغال بیش از ۱۱ هزار نفر در این شهرک ‌ها و نواحی فراهم شده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد اهلی در بازدید از شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار داشت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقش مهمی در اشتغال و کارآفرینی دارند به طوری که تاکنون زمینه برای فعالیت و اشتغال بیش از 11 هزار نفر در این شهرک‌ها و نواحی فراهم شده است.

وی از افزایش 18 درصدی اشتغال در شهرک‌های صنعتی استان در سال گذشته خبر داد و افزود: سال گذشته فرصت شغلی جدید برای 640 نفر در واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ایجاد شده است و امسال نیز شاهد این امر در این مناطق خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به راه‌اندازی واحدهای تولیدی جدید در شهرک‌ها ونواحی صنعتی استان تصریح کرد: در سال گذشته 50 طرح صنعتی در این نواحی افتتاح شده است.

اهلی از فعال بودن 66 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: تلاش  جدیت بر این است تا با رفع موانع موجود زمینه برای رونق هر چه بیشتر تولید و اشتغال را در این نواحی فراهم آوریم.

وی در مورد سرمایه‌گذاری‌ها در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان تصریح کرد: در سال گذشته 70 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این نواحی را شاهد بودیم که این امر بیانگر افزایش رغبت سرمایه‌گذاران برای فعالیت در این نواحی است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تسهیل فعالیت سرمایه‌گذاران و ارائه مشوق‌های جدید به این افراد خبر داد و افزود: با توجه به تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان در سال گذشته انعقاد قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری در نواحی صنعتی استان افزایش چشمگیری داشته است به طوری که تعداد 69 قرارداد با مساحت بیش از 42 هکتار با متقاضیان به امضا رسیده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید