خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای: از ۸۵۰ شرکتی که امسال در نمایشگاه الکامپ حاضر هستند ۵۰۰ شرکت متعلق به استارتاپ هاست.


به گزارش کارآفرین ناب، رسول سراییان در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ ۹۸ که تا فردا ۳۰ تیر آماده بازدید علاقه‌مندان است، در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: ما به سبب برخی مشکلات کسب و کار‌ها و بحث تحریم فکر می‌کردیم استقبال از نمایشگاه امسال کم شود، اما مهیج‌ترین و شلوغ‌ترین نمایشگاه در ۲۵ سال است.
وی با اشاره به اینکه تعداد غرفه داران و شرکت کنندگان نمایشگاه در مقایسه با دوره گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است، گفت: شرکت‌های بزرگی در این نمایشگاه حضور دارند و از ۱۰ کشور خارجی در سطح وزیر، قائم مقام وزیر و رئیس سازمان مهمان هستند.
دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور افزود: در بخش کلیدی این نمایشگاه استارتاپ‌های مشاغل حضور دارند و شرکت‌های کاریاب با افرادی که به دنبال کار می‌گردند متصل می‌شوند و استارتاپ ترندز مربوط به فناوری‌های نوظهور است که اولین بار در این نمایشگاه حضور دارند.
سراییان گفت: در هر سالن مکان‌هایی اختصاص داده شده است که افراد کارآفرین و خلاق با سخنرانی‌های ۳۰ دقیقه‌ای مطالب خود را عرضه می‌کنند.
وی افزود: شور و هیجان این نمایشگاه نشان می‌دهد صنعت فناوری اطلاعات در کشور و شرکت‌های نوپا توانسته‌اند تهدید تحریم را در فضای بین المللی به فرصت تبدیل کنند.
سراییان گفت: در بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شاهد بودیم که نرم افزار‌ها و خدمات بسیار زیادی از این شرکت‌ها صادر می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید