خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سجادی نیری گفت: برای حمایت از استارت‌آپ‌ها معاونت علمی برنامه محوری مخصوصی تحت عنوان حمایت‌های خلاق را راه اندازی کرده است.


به گزارش کارآفرین ناب، محمد حسین سجادی نیری دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، جوان اظهار کرد: تعداد شرکت‌های خلاق و خدماتی با احتساب شتاب‌دهنده‌ها بسیار کم است و به ۵۰ عدد می‌رسد.

وی درباره چرایی کم بودن تعداد شرکت‌های خلاق دانش بنیان بیان کرد: به دلیل آنکه شرکت‌های خلاق اصولا فناوری های تک ندارند در دسته دانش بنیان‌ها قرار نمی‌گیرند.

سجادی نیری ادامه داد: با تلاش معاونت علمی و برای آنکه شرکت‌های خلاق هم بتوانند حمایت‌ها را کسب کنند برنامه خلاق خدماتی بوجود آمد.


حمایت از استارت‌آپ ذیل برنامه خلاق
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی با بیان اینکه برنامه خلاق قرار بود فقط به شرکت‌هایی فرهنگی توجه کند گفت: به دلیل آنکه استارت آپ‌ها هم در دسته حمایت‌های مخصوص قرار نگرفته بودند برنامه شرکت‌های خلاق تبدیل به برنامه محوری معاونت علمی برای حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فرهنگی شد.

وی تصریح کرد: این شرکت‌ها برای ورود به برنامه خلاق باید دارای ویژگی‌های مخصوصی باشند در اولین قدم باید با اقبال مشتری مواجه باشند و تعداد خریداران زیادی داشته باشند.

سجادی نیری ادامه داد: نوآوری در عرضه، وجه اقتصادی و تفاوت با دیگر شرکت‌ها سبب ورود شرکت‌های فرهنگی به برنامه خلاق می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید