خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس ستاد مردمی کرمانشاه ۲۰۲۰ از برگزاری رویداد کارآفرینی «کرمانشاه زیبای من» خبر داد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، هادی نوروزی اظهار داشت: راهبری کارآفرینی کرمانشاه به همراهی ستاد کرمانشاه ۲۰۲۰ اولین رویداد کارآفرینی یک روزه را تحت عنوان «کرمانشاه زیبای من» در نیمه دوم آبانماه سال جاری برگزار می‌کند.

وی افزود: در راستای بررسی، تحلیل و انجام پروژه‌های متدیک، مناسب و متناسب با مفهوم شهر و روستای مدرن با محوریت «نگاه ِگردشگر، بوم گرد پذیری» در نظر داریم رویدادی یک روزه را در نیمه دوم آبان ماه سال جاری برگزار کنیم.

رئیس ستاد مردمی کرمانشاه ۲۰۲۰ بیان داشت: از تمامی علاقمندان، معماران، مهندسان، هنرمندان و صاحبان ایده و کارآفرینان خلاق دعوت به عمل می‌آید با تعریف پروژه خود در قالب پروپوزالی متدیک همراه با فایل عکس، پیش نما، فایل پاورپوینت و تمامی توابع اضافی کمک کننده به ارائه پروژه حول محورهای بنیانی زیر، حداکثر تا پایان مهرماه ماه ۹۸ به آدرس کرمانشاه، شهرک متخصصین، بلوار وحدت، بالاتر از دبیرستان هوشمند، راهبری کارآفرینی کرمانشاه، ستاد دائمی پروژه کرمانشاه ۲۰۲۰ و دبیرخانه اولین رویداد «کرمانشاه زیبای من» ارسال کنند.

این مسئول افزود: این رویداد در قالب محورهای شماتیک و موارد ساختاری برگزار می‌شود.

نوروزی گفت: در محور شماتیک پروژه‌ها در قالب ساخت یک سازه شهری (مبلمان شهری با رعایت مؤلفه‌های کارکردی بودن، زیبا بودن و هویت مند بودن) یا روستایی (بوم زیست مداری، رعایت با رفتار اصیل فضای بومی)، یک طرح و ایده‌ی قابل تجلی، یا ارائه یک پیشنهاد شامل امور هنری و برگزاری‌های خاص، امور ورزشی و برگزاری‌های خاص، هرگونه ی سازه‌ای و غیرسازه ای (عینی و ذهنی قابل تجلی به عینیت) شهری و روستایی و یا هر طرح و ایده ای که بتواند کرمانشاه را به تفاوتی زیبا، فراخناک و گسترده برساند.

وی تصریح کرد: مواد ساختاری نیز درک درست از زیست بوم کرمانشاه (زیست بوم طبیعی زیست بوم اسطوره‌ای و زیست بوم مردم شناسانه) با طرح نگره ای که بازگفت سنت بهی در فضا و اکوسیستم مدرن را متجلی کند.

وی ابراز داشت: تمامی آثار ارسالی به دبیرخانه توسط هیئت داوران از گرایش‌های گوناگون مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد مردمی کرمانشاه ۲۰۲۰ تاکید کرد: داوران از متخصصان دانشگاهی در رشته‌های مختلف از جمله گرافیک، نمایش، سینما، اسطوره شناسی، باستان شناسی، تاریخ، و فلسفه هنر، گردشگری و مهندسی شهری، روستایی، عمران، آی تی، متخصصین مالی و رسانه هستند.

این مسئول گفت: تجمیع پتانسیل‌های آکادمیک در میز گروه‌های تخصصی کافه کارآفرینی شامل میز گروه هنر، میز گروه رسانه، میز گروه کرمانشاه ۲۰۲۰، میز گروه گردشگری، میز گروه زیباسازی و عمران شهری، میز گروه کسب و کار سبب شد که این رویداد بزرگ شکل گیرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: پروژه‌های برگزیده جهت اجرا به مسئولین استان یا ملی ارسال و تا اجرای نهایی پروژه توسط ستاد مردمی «کرمانشاه ۲۰۲۰» و راهبری کافه کارآفرینی پیگیری و اطلاع رسانی روز شمار گونه خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: علاقمندان جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های؛ ۰۹۱۸۱۳۳۲۰۷۳ و ۰۹۱۹۲۱۳۱۲۹۵ و ۰۹۱۸۱۳۱۲۲۷۱ تماس برقرار کرده و یا به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ایمیل بزنید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید