خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: تلاش داریم تا بازار فروش محصولات تولیدی بانوان کارآفرین بوشهری فراهم شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، مریم آذرشب ظهر سه‌شنبه در آئین برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در بوشهر اظهار داشت: توسعه و تقویت اشتغال در بخش بانوان با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر بر مهارت‌آموزی و اشتغال بانوان تاکید کرد و افزود: در صورت حمایت از بانوان مهارت‌آموز، زمینه اشتغال آن‌ها فراهم می‌شود.

آذرشب خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی بانوانی که کسب‌وکار راه‌اندازی کرده‌اند نبود بازار فروش برای محصولات تولیدیشان است که در تلاش هستیم با شبکه‌سازی و ایجاد خوشه اشتغال در حوزه پوشاک و البسه، این بازار را برای آن‌ها ایجاد کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر نیز گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای ۲۰۰ نفر از کارآموزان آموزشگاه‌های آزاد و دولتی، اتباع خارجه و زندانیانی که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند در معرض دید عموم قرار گرفته است.

عبدالمجید دراهکی هدف از برپایی این نمایشگاه را عرضه محصولات با الگوی ایرانی – اسلامی، ارائه محصولات با کیفیت و زیر قیمت بازار و با تخفیف حداقل ۳۰ درصد عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در نظر داریم یک نمایشگاه دائمی ایجاد کنیم تا محصولات تولیدی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای با قیمت پایین در آن عرضه شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید