خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دو تفاهم نامه برای رونق مشاغل خرد و توسعه گردشگری به همراه زیرساخت‌های ارتباطی در چابهار به امضا رسید.
به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، دو تفاهم نامه برای رونق مشاغل خرد و توسعه گردشگری به همراه زیرساخت‌های ارتباطی در چابهار به امضا رسید.

این دو تفاهم بین صندوق کارافرینی امید و منطقه ازاد چابهار و سازمان فناوری‌ اطلاعات ایران و منطقه ازاد چابهار به امضا رسید.

مدیرعامل صندوق کارافرینی امید کشور در این مراسم گفت: یکی از سیاست‌های اصلی این صندوق توسعه کسب کارهای خرد در سیستان و بلوچستان است که به همین منظور در سال گذشته فقط در بخش مشاغل سوزن دوزی 21 میلیارد تومان در این استان پرداخت شده است.

اصغر نورالله زاده در خصوص جزییات تفاهمنامه هم افزود: برای توسعه مراکز تفریحی آبی و گردشگری و ایجاد اقامتگاه های بوم گردی این تفاهم نامه امضا شده است.

وی افزود: صندوق کارافرینی امید این امادگی را دارد که برای توسعه مراکز گردشگری آبی چابهار هم اکنون 30 میلیارد تومان پرداخت کند.

معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران هم در خصوص تفاهم نامه دوم گفت:  چابهار به عنوان یکی از سه قطب مرکز داده  انتخاب شده و با امضای این تفاهم نامه قرار است زیرساخت‌های ارتباطی  این شهرستان  تقویت شود.

ناظمی افزود: دو منطقه تهران و  ارس هم دو قطب دیگر مرکز داده در کشور هستند. به زودی از منطقه درک کنارک تا بندر گواتر  12 منطقه  زیر پوشش اینترنت 4G خواهد رفت.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید