خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پیامی ششم مرداد روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را تبریک گفت.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای؛ متن پیام دکتر ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به این شرح است:


باسمه تعالی
در سالی که با رهنمود‌های عالمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری شده است، توسعه و بسط آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی با همت والا و بی شائبه همه دست اندر کاران این عرصه محقق خواهد شد.
بی تردید تلفیق دانش با مهارت و خلاقیت برای جوانان این مرز و بوم زمینه ساز اشتغال مولد و پایدار توام با کار آفرینی، تاثیرمهمی در رشد و توسعه اقتصادی و توانمند سازی منابع انسانی دارد.
ضمن آنکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان متولی اصلی آموزش‌های عالی فنی و حرفه‌ای در کشور، رسالت اصلی آموزش مهارت‌های مورد نیاز بازار کار و تربیت نیروی کار ماهر و متخصص در بخش‌های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی را با ۱۵۰۰۰۰ دانشجو در ۱۷۴ دانشکده و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در ۱۱۱ شهر از میهن اسلامی برعهده داشته و نقش بسزایی در توسعه پایدار کشور دارد.
امروزه آموزش‌های هدف دار فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی به عنوان یک راهبرد ملی برای دست‌یابی به موفقیت اقتصادی، رفاه اجتماعی، خلاقیت و نوآوری، فرصت شناسی و ارزش آفرینی در کشور‌های پیشرفته و در حال توسعه زبانزد همگان است. همچنین زمینه لازم را برای ایجاد مزیت‌های رقابتی و استفاده بهینه از مزیت‌های نسبی فراهم می‌کند و به همراه آن، دستیابی به رشد اقتصادی بالا و باثبات و حل معضل بیکاری و در نهایت، راه را به سوی توسعه اقتصادی می‌گشاید.
توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شرایط کنونی برای رشد اقتصادی ایران و به ویژه شتاب دهی به فرآیند تولید امری حیاتی است؛ زیرا سرمایه گذاری‌های زیربنایی و افزایش ابزار و تجهیزات و به طور کلی سرمایه فیزیکی بدون سرمایه انسانی بلا استفاده مانده و یا به نحو اقتصادی و کارآمد مورد بهره برداری قرار نمی‌گیرد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر