خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس قرارگاه مهارت آموزی نیروهای وظیفه ستاد کل گفت: سازو‌کاری ایجاد کرده‌ایم تا سربازان پس از آموختن مهارت، تسهیلاتی را از بانک های انصار و رسالت برای ایجاد اشتغال دریافت کنند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار مهدی فرحی رییس قرارگاه مهارت آموزی نیروهای وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در همایش مهارت آموختگان برتر نیروهای مسلح که در‌ وزارت کار برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: امروز نیمی از سربازان ما تحصیلات دانشگاهی دارند.

وی افزود: در حال حاضر برنامه مهارت آموزی در 5 سر فصل در حال اجرا است و مشوق‌هایی پیش از خدمت سربازی در نظر گرفتیم. برای این موضوع سامانه‌ای در نظر گرفتیم که افراد می‌توانند به آن مراجعه و ثبت نام کنند که تاکنون 500 هزار نفر در آن ثبت نام کرده و اعلام مهارت آموزی کرده‌اند.

سردار فرحی ادامه داد: نقشه راه 5 ساله را تدوین کرده‌ایم که از 97 تا 1401 اجرا می‌شود و به تصویب رییس ستاد ستاد کل هم رسیده که در غالب 15 حوزه کاری دیده شده و تا پایان این نقشه راه تمامی سربازان باید دارای گواهینامه مهارتی باشند تا از خدمت ترخیص شوند تا پس از خدمت از چتر حمایتی ما بهره مند شوند.

رییس قرارگاه مهارت آموزی سربازان ادامه داد: وزارت کار هم در این راستا طرح تکاپو را تدوین کرده و در قالب این طرح این موضوع پیش‌بینی شده که در هر استان چه مهارتی بیشتری شاخص اشتغال را دارد. همچنین سازو‌کاری ایجاد کرده‌ایم تا سربازان پس از آموختن مهارت، تسهیلاتی را از بانک های انصار و رسالت برای ایجاد اشتغال دریافت کنند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید