خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانشگاه صنعتی شریف سومین همایش ملی کارآفرینی را با تمرکز بر مسأله آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌ها، دی امسال برگزار خواهد کرد

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛ سومین همایش ملی کارآفرینی با هدف گرد هم آمدن محققان حوزه کارآفرینی و کسب و کار‌های نوین برای ارائه آخرین دستاورد‌های پژوهشی و کاربردی در این زمینه در روز‌های ۳ و ۴ دی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
مدل‌های آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌ها، توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و اعضای هیأت علمی، توانمندسازی دانشجویان و ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه آنها، نحوه استفاده و تعامل با بخش خصوصی در جهت توسعه کسب و کار‌های نوین و دانش‌بنیان و بررسی الگو‌ها و مدل‌های بین‌المللی در ارتباط با توسعه نوآوری و کارآفرینی از مهمترین اهداف این همایش است.
استادان، دانشجویان، متخصصان و دست اندرکاران حوزه کارآفرینی و اشتغال تا ۱۵ آبان فرصت دارند با ارسال مقالات علمی و پژوهشی خود در محور‌های ذکر شده در این رویداد دو روزه شرکت کنند.‌ای رویداد طی روز‌های ۳ و ۴ دی ۱۳۹۸ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد و دانشجویان، اعضای هیأت علمی، محققان، مسؤولان نهاد‌های دولتی و غیردولتی مرتبط با کارآفرینی و اشتغال و مدیران شرکت‌های نوپا و فعالان حوزه کسب و کار و کارآفرینان از جمله مخاطبان اصلی آن هستند. همچنین با توجه به اینکه تمرکز اصلی همایش بر مسأله آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌ها است، برنامه‌ریزان دروس و رشته‌های دانشگاهی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه‌ها از مخاطبان ویژه این همایش خواهند بود.
ویژگی‌های دانشگاه کارآفرین، سیاست‌گذاری آموزش کارآفرینی و مبانی فلسفی یادگیری در آموزش کارآفرینانه، آموزش کارآفرینی اجتماعی/ کارآفرینی سازمان، رویکرد آموزش‌های برخط و آمیخته، تئوری‌های پداگوژیک در آموزش کارآفرینی، تأثیر جنسیت در آموزش کارآفرینی، آموزش دهندگان (Educators) / و آموزش آموزش دهندگان (Teacher Education)، روش‌های نوین آموزش کارآفرینی، ارزش‌ها و اخلاق در آموزش کارآفرینی، آموزش کارآفرینی برای دانشجویان رشته‌های غیر مدیریت و کسب و کار، آموزش نوجوانان/ دانش آموزان در حوزه کارآفرینی، نوآوری‌هایی در تأثیرگذاری، منابع آموزشی، سنجش و ارزیابی آموزش کارآفرینی/ کوچینگ در حوزه کارآفرینی محور‌های سومین همایش ملی کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود.
۱۵ آبان ‎ ۹۸ آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش اعلام شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت entconf.sharif.ir مراجعه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید