خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار شاهرود از افتتاح مرکز کارآفرینی، اشتغال‌زایی و صنایع روستایی دیزج در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و گفت: این مرکز زمینه اشتغال ۳۰ نفر را فراهم کرده است.


به گزارش کارآفرین ناب، محمد کرم محمدی در گفتگو با خبرگزاری مهر، ضمن بیان اینکه مرکز کارآفرینی، اشتغال‌زایی و صنایع روستایی دیزج شاهرود افتتاح شد، ابراز داشت: این مرکز با مساعدت شورای اسلامی و دهیار دیزج، هیئت امنا امامزاده محمد (ع) دیزج و مرکز آفرینش‌های هنری این روستا و همکاری میراث فرهنگی شاهرود راه‌اندازی شده است.

وی ضمن بیان اینکه کلاس‌های آموزش گلیم‌بافی سه ماه پیش با حضور مربی برجسته این عرصه آغازشده است، افزود: با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم به نظر می‌رسد چنین مراکزی در روستاها بتواند به غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان منتهی شود.

فرماندار شاهرود که از معماری و آیینه‌کاری امامزاده محمد (ع) دیزج در حال انجام توسط استاد طلایی و هنرجویان مرکز آفرینش‌های هنری این روستا بازدید می‌کرد، ابراز داشت: کلاس‌های آموزشی عکاسی، سفال‌گری، نقاشی، زبان انگلیسی وخصوصا جواهرسازی در این مرکز ارائه می‌شود.

محمدی در ادامه تصریح کرد: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌بایست نسبت فراهم کردن زمینه اشتغال مناطق روستایی و کمتر توسعه‌یافته اقدام کرد که یکی از این راهکارها برپایی همین مراکز کارآفرینی با همراهی بخش خصوصی است.

گفتنی است، مرکز آفرینش‌های هنری دیزج به سرپرستی محمد نوری برپاشده و آماده جذب علاقه‌مندان کارهای هنری است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید