خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

صندوق کارآفرینی امید استان قزوین امسال ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی ارزان قیمت به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می کند.


به گزارش کارآفرین ناب، حسین تیموری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این مطلب افزود: این تسهیلات با هماهنگی کارگروه اشتغال استان به متقاضیان پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: تاکنون از سوی کارگروه اشتغال استان، به میزان ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات انواع طرح های اقتصادی اشتغالزا به این صندوق معرفی شده است.

رئیس صندوق کارآفرینی امید استان قزوین همچنین گفت: از ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی مصوب که باید از سوی این صندوق در سال جاری پرداخت شود، ۱۴۰ میلیارد ریال آن مربوط به متقاضیان دستگاه های حمایتی شامل کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران است که با معرفی متقاضیان به این صندوق تاکنون ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به آنان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای صندوق کارآفرینی امید استان قزوین به منظور ارایه تسهیلات اشتغالزایی روستایی در سال های ۹۷ و ۹۸، ۵۶۰ میلیارد ریال بوده است،گفت: از محل این اعتبارات، سال گذشته ۱۸۰ میلیارد ریال به این صندوق تخصیص یافت که این میزان به متقاضیان در قالب تسهیلات اشتغالزایی ارزان قیمت پرداخت شد.

تیموری اظهار داشت: سایر تسهیلات مصوب نیز با توجه به طرح های معرفی شده در مرحله تکمیل پرونده و پرداخت قرار دارند.

این مسئول گفت: تعهدات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید قزوین در سال جاری ۳۵۰ نفر است و تاکنون برای ۱۰۰ نفر از آن محقق شده است.

صندوق کارآفرینی امید، یک دستگاه اجرایی به شمار می رود که با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در راستای اشتغال زایی و ایجاد فرصت های شغلی و کمک به کارآفرینی در حوزه کسب و کارهای کوچک فعالیت می کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید