خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: جوانان ایده‌پرداز و کارآفرین به منظور افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در کشور با همکاری وزارت ورزش و جوانان حمایت مالی می شوند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، اصغر نورالله زاده روز چهارشنبه در نشست با جمعی از کارآفرینان گرمسار در غرب استان سمنان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: جوانانی که زیر۳۵ سال سن دارند می توانند با تایید طرح از سوی وزارت ورزش و جوانان از حمایت‌های مالی صندوق کارآفرینی امید برخوردار شوند.

وی ادامه داد: ایده‌پردازی رمز توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در کشور است و جوانان دارای مهارت باید مورد حمایت دستگاه‌های اجرایی باشند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خاطر نشان کرد: با ارایه تسهیلات در یک‌سال گذشته تحول قابل توجهی در بخش روستایی و عشایری کشور ایجاد شد که این امر به افزایش رفاه شهروندان کمک کرده است.

نورالله زاده تصریح کرد: هماهنگی دولت و مجلس در تصویب قانون و اعطای تسهیلات برای رونق کسب و کار در کشور مطلوب بوده است و ادامه این روند به توسعه کشور کمک شایانی می کند.

وی اضافه کرد: برای توسعه و محرومیت‌زدایی در کشور نمی توان برنامه های کوتاه مدت یک‌ساله تدوین کرد و برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در مناطق روستایی کشور برنامه پنج تا ۱۰ ساله نیاز است.

نورالله زاده ادامه داد: گرمسار از شهرستان‌های موفق کشور در جذب اعتبارهای کارآفرینی کشور است و براساس آمار، گرمسار ۵۰ درصد بیشتر از تعهد تاکنون اعتبار جذب کرده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: حفظ اشتغال و توجه به بهره‌وری در تولید کالا از راهبردهای اساسی برای افزایش اشتغال در کشور است و کارآفرینان در اجرای طرح‌های اقتصادی به ارزش افزوده توجه کنند.

در این آیین که با حضور غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان برگزار شد، چند تن از کارآفرینان برتر گرمسار تقدیر شدند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید