خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات گفت: کارآفرینی و ایجاد شغل در رشته‌های جدید به خصوص اقتصاد دیجیتال به حدی زیاد است که نباید از این مهم غافل شد، برهمین اساس این دانشکده به دنبال این است که اقتصاد دیجیتال را آموزش دهد.

به گزارش کارآفرین ناب، صادق عباسی شاهکوه ‌رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گفت‌وگو با خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به وظایف این دانشکده برای آموزش نیروهای مهارتی گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف ما و اصلی‌ترین ماموریتی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ما واگذار کرده است، آموزش مهارت به دانشجویان است.

وی افزود: این دانشکده بر اساس ماموریت‌هایی که تعیین شده، به دنبال این است که اقتصاد دیجیتال را آموزش دهد تا آموزش این رشته منجر به خلق شغل شود.

عباسی شاهکوه در ادامه تصریح کرد: کارآفرینی و ایجاد شغل در رشته‌های جدید به خصوص اقتصاد دیجیتال به حدی زیاد است که نباید از این مهم غافل شد.

رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات اظهار داشت: بر همین اساس با استفاده از تجربیات بین‌المللی، گام‌هایی را در جهت تحقق این موضوع برداشته‌ایم، البته آموزش دیجیتال، آموزش‌های کوتاه‌مدتی است که می‌توان با کمک دیگر وزارتخانه‌ها این آموزش‌ها را تا حد زیادی فراگیر کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید