خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر با شعار "روستای ایرانی، کالای ایرانی" برگزار می‌شود

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر با رویکرد تبیین نقش روستاییان و عشایر در تحقق سیاست‌های رونق تولید با شعار "روستای ایرانی، کالای ایرانی" برگزار می‌شود.
این نمایشگاه با حمایت و همکاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از ۲۴ تا ۲۷ مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
این نمایشگاه با حضور استارتاپ ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، شتاب‌دهنده‌ها، سرمایه‌گذاران در سالن کسب‌وکار‌های آینده روستا این فرصت را برای روستاییان به وجود می‌آورد که با معرفی فعالیت‌های حوزه کسب وکار نو در روستا‌های کشور بتوانند گامی را برای رونق کسب و کار‌های جدید و توسعه تولیدات ملی در حوزه‌های کشاورزی، صنایع‌دستی، گردشگری، صنایع تبدیلی و تکمیلی، فرهنگی، بهداشت و سلامت، فناوری اطلاعات و ارتباطات و محیط‌زیست بردارند.
متقاضیان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۱۱۵۷۹۰ یا نشانی الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تماس بگیرند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید