خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر گفت: برای نخستین بار در کشور، سند کارآفرینی استان بوشهر با همکاری دانشگاه علمی کاربردی این استان و نقشه آمایشی تدوین شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسین اسکندری در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر نقش مهم اصحاب رسانه در توسعه و پیشرفت جامعه اظهار داشت: خبرنگاران طلایه‌داران آگاهی و چشمان با بصیرت ملت محسوب می‌شوند.

وی، دانشگاه علمی کاربردی را یک مرکز آموزش عالی مهارتی دانست و تصریح کرد: دانش‌آموختگان این مرکز آموزشی، پس از فارغ‌التحصیلی با مهارت وارد جامعه می‌شوند که امکان اشتغال آنان فراهم است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر رشته‌های این دانشگاه را در عرصه‌های گوناگون مورد اشاره قرار داد و گفت: رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر در بخش‌هایی صنعت، کشاورزی، شیلات، آبزی‌پروری، ظرفیت‌های تولیدی استان بوشهر و مدیریت است که بر اساس نیاز جامعه این رشته‌ها ارائه می‌شود.

اسکندری، با بیان اینکه تعداد کد رشته‌ها در این دانشگاه کاهش یافته است خاطر نشان کرد: امسال  130 کدرشته در مراکز دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر تدریس می‌شود و این در حالی است که کد رشته در این دانشگاه از 286 رشته اکنون به 130 کدرشته رسیده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر با تاکید بر نقش مهارت در  رفع بیکاری خاطرنشان کرد: راه حل توسعه اشتغال و رفع مشکل بیکاری، توسعه کارآفرینی است که در این دانشگاه این مهم در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به  اینکه 10 هزار دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر  تحصیل می‌کنند گفت: 57 درصد  از دانشجویان در مقطع کارشناسی و 43 درصد نیز در مقطع کاردانی مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر با اشاره به فعال بودن 14 مرکز دانشگاه علمی کاربردی در استان خاطر نشان کرد: در این دانشگاه استارتاپ‌های استفاده از پوست میگو و اهمیت خرمای استان بوشهر امسال برگزار می‌شود.

اسکندری با اشاره به  فعال شدن مرکز نوآوری و فناوری در این دانشگاه تصریح کرد: برای نخستین بار در کشور، سند کارآفرینی استان بوشهر با همکاری دانشگاه علمی کاربردی این استان و نقشه آمایشی تدوین شود.

وی همکاری با صنایع مستقر در استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه با صنایع پارس جنوبی همکاری مطلوبی در عرصه مهارت افزایی و همکاری مشترک برقرار شده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر  از همکاری با دانشگاه‌های آلمان و هلند خبر داد و بیان کرد: در راستای توسعه  صنایع کسب و کارهای کوچک و زودبازده با یکی از دانشگاه‌های آلمان قرار داد  منعقد شده و به‌زودی در این راستا با یکی از دانشگاه‌های هلند قرارداد منعقد می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید