خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان با بیان اینکه ۳۹ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید از ابتدای امسال پرداخت شده است گفت: طرح روستای بدون بیکار در چهار روستای استان کرمان اجرا می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، یوسف پورواجد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید در سال 92 از عنوان صندوق مهر امام رضا(ع) براساس قانون تغییر نام داده و فعالیت آن ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در استان کرمان در 23 شهرستان دفتر مستقیم و نمایندگی داریم که 37 نفر نیرو در این صندوق مشغول به‌کار هستند عنوان کرد: بیش از هزار و 200 پرونده از کارگروه‌های فنی در حوزه وام اشتغال روستایی تشکیل شده که 814 مورد پرونده تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان با اشاره به اینکه رونق تولید تنها پرداخت تسهیلات نیست بیان کرد: رونق تولید یک چرخه است که باید در تمام جوانب به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه 323 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید از ابتدای امسال پرداخت شده است گفت: این تسهیلات هم برای سرمایه در گردش بوده و هم برای اشتغالزایی پرداخت شده است.

پورواجد با اشاره به اینکه بحث تسهیلات اشتغال روستایی از بهمن ماه 96 کار کلید خورده است عنوان کرد: بودجه کرمان 102 میلیارد تومان بوده است که از این مبلغ 72 میلیارد تومان جذب شده و پیش‌بینی ما این است که 100 درصد این سهمیه جذب می‌شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان با اشاره به اینکه در حوزه روستایی سقف پرداخت تسهیلات اشتغالزایی 4 میلیارد تومان است گفت: 742 میلیارد و 850 میلیون ریال تاکنون تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شده که برای بیش از 2 هزار نفر اشتغالزایی شده است.

وی بیان کرد: بازگشت پول وام در استان کرمان خوب بوده و معوقه بانکی نداریم که از این جهت از مشتریان صندوق کارآفرینی امید که معمولا از قشر ضعیف جامعه هم هستند تشکر می‌کنم.

پورواجد با اشاره به اینکه 20 صندوق خرد محلی در استان کرمان تشکیل شده است، گفت: در این صندوق‌ها حمایت از زنان سرپرست خانوار در اولویت است

وی با اشاره به اینکه طرح روستای بدون بیکار در استان کرمان پیگیری می‌شود بیان کرد: در استان کرمان طرح روستای بدون بیکار در چهار روستای استان در شهرستان‌های زرند و بردسیر و کرمان اجرایی می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید