خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت کار گفت: باشگاه کارآفرینان نوجوان ویژه برگزیدگان جشنواره ایده های برتر دانش آموزی در شهریور ماه برگزار می شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از وزارت کار، رحیم سرهنگی در تشریح جزئیات و اهداف برگزاری جشنواره ایده های برتر دانش آموزی گفت: باشگاه کارآفرینان نوجوان با هدف توانمندسازی و مهارت آخر افزایی دانش آموزان دختر و پسر در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۱۸ سال با همکاری دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون کار و امور اجتماعی، دانش آموختگان دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور (مرکز تربیت مربی کرج) و پژوهش سرای بصیرت ناحیه ۲ شهر ری در شهریور ماه برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: باشگاه کارآفرینی نوجوان با یک اردوی دو روزه آغاز می شود که در این اردو دانش آموزان مهارت هایی مانند توانمندسازی مهارت افزایی تقویت نگرش کارآفرینانه و پرورش خلاقیت با همکاری مربیان و استادان مجرب فرا می‌گیرند این آموزش‌ها می‌تواند زمینه‌ای برای فراهم سازی کند تا دانش آموزان برای ورود به دنیای نوین با نگاه کارآفرینی تربیت شود.

 سرهنگی افزود: هدف از این باشگاه تربیت جوانان مرز شکن و نوآور که باعث ایجاد تغییر شوند تقویت نگرش کارآفرینانه افزایش خلاقیت تقویت تفکر طراحی تقویت توانمندی های سمت راست مغز نوآوری اعتماد به نفس را از دیگر اهداف و مهارت های معرفی کرد که دانش آموزان به مدت یک و نیم سال در باشگاه فرا خواهند گرفت.

به گفته وی، از این پس قرار است دانش آموزان ایده های برتر که در باشگاه ثبت نام می کنند در قالب یک پلتفرم مجازی با رهیارهای خود ارتباط داشته باشند و ضمن آن که هر دو هفته یکبار نیز به صورت حضوری گرد هم بیایند و تمرین های مربوط به حوزه آموزشی خود را انجام دهند.

سرهنگی تاکید کرد:  طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان توسط مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی پژوهش سراهای دانش آموزی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در سراسر کشور در حال اجرا است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید