خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از راه‌اندازی 2 کافه کارآفرینی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب، طیب جعفری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که مسؤولان این روزها به دنبال آن هستند، رفع مشکل بیکاری و افزایش شاغلان به کار است.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به این که امروزه کاهش نرخ بیکاری خصوصاً در بین جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی یکی از مسائل مورد توجه دولت است، تصریح کرد: راه‌اندازی مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی در سطح استان با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای به کارآفرینان،کارفرمایان، تعاونگران و جوانان بیکار می‌تواند در رفع مشکل بیکاری نقش بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط راه‌اندازی کافه کارآفرینی، (داشتن مکانی حداقل 100 متر مربع با امکاناتی از قبیل اینترنت پرسرعت، تلفن و تلویزیون) که در آن تیم‌ها و گروه‌های مختلف از جمله نخبگان، صاحبان ایده، استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران که در کنار هم، موضوع کار و کارآفرینی را دنبال کرده و با یکدیگر به تبادل اطلاعات در حوزه کارآفرینی و خلق ایده می‌پردازند، اضافه کرد: هدف از راه‌اندازی کافه کارآفرینی در استان را ایجاد فضایی برای برقراری هرچه بهتر تعاملات اجتماعی بین کارآفرینان، مسؤولین دولتی، سرمایه‌گذاران و دانشجویان است که ایده‌های خود را به سمت عملیاتی شدن و تجاری سازی پیش می‌برند.

جعفری همچنین از کانون کارآفرینان استان و مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی دارای مرکز شتاب دهندگی و فضای کاری مشترک خواست، برای راه‌اندازی کافه کارآفرینی، درخواست خود را به منظور طرح در هیأت فنی صدور مجوز استان ارائه کنند.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری با افزایش 47 درصدی جمعیت استان در مراکز کاریابی بودیم.

گفتنی است، طبق آمار ارائه شده از سوی متولیان اشتغال استان زنجان جزو 6 استان نخست کشور به لحاظ پایین بودن نرخ بیکاری است.

هم اکنون استان زنجان 31 هزار و 600 بیکار مطلق دارد و  آمار بیکاران فارغ‌التحصیل در استان در حدود 19 درصد است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید