خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از پرداخت ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اقامتگاه‌های گردشگری و بوم گردی خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب، اصغر نوراله‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما در پرداخت تسهیلات، گردشگری و بوم‌گردی است که جدا از اشتغالزایی بالایی که دارد در توسعه محلی و درآمدزایی برای خانوار و محیط مناطق گردشگری اهمیت بسزایی دارد چون گردشگران علاوه بر خوراکی‌های محلی از محصولات و صنایع دستی آنها را هم خریداری می کنند و از این جهت به اقتصاد خانوار و درآمدزایی و اشتغالزایی در این مناطق کمک می‌کنند.

وی افزود: هیچ روستای گردشگری یا طرح بوم‌گردی در کشور نیست که صندوق کارآفرینی امید آن را مورد حمایت مالی قرار نداده باشد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به حمایت ۱۲۰۰ اقامتگاه و منطقه بوم‌گردی از پرداخت ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد این مناطق خبر داد و گفت: این مناطق و اقامتگاهها با مجوز میراث فرهنگی و حمایت مالی صندوق ایجاد شده است.

نوراله‌زاده در ادامه از ایجاد ۳۰ روستای بدون بیکار در کشور خبر داد و گفت: طرح روستای بدون بیکار تاکنون در بیش از ۷۰ روستای کشور به اجرا در آمده و هدفگذاری ما این است که تا پایان امسال ۷۰ روستای بدون بیکار دیگر را هم ایجاد کنیم.

وی گفت: این طرح در کنار سایر طرح‌های اشتغالزا ضمن کاهش نرخ بیکاری در روستاها و افزایش تولید از مهاجرت افراد روستایی به شهرهای بزرگ جلوگیری می‌کند.

گفتنی است، طرح روستای بدون بیکار با اعطای وام‌های اشتغالزایی در قالب کسب وکارهای خرد و کوچک اشتغالزا در روستاها به اجرا درآمده و هدف از اجرای این طرح توانمندسازی روستاها و کاهش نرخ بیکاری است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید