خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دانشگاه رونق تولید را در استفاده از تخصص و مهارت قشر دانشجویی در مراکز علمی کاربردی می‌داند چراکه تنها راه رشد اقتصاد کشور استفاده از پتانسیل داخلی به ویژه تخصص و مهارت جوانان است.

به گزارش کارآفرین ناب، مهدخت بروجردی علوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه در این دانشگاه ایده های دانشجویان در حوزه صنعت اجرایی می شود، گفت: مراکز علمی و کاربردی این دانشگاه مبتنی بر یک حوزه در یک رشته تحصیلی در صنعت فعالیت می کنند که در این رابطه ایده های دانشجویان نخبه و فعال  را با همکاری با حوزه صنعت اجرایی می کنیم که نه تنها باعث رونق تولید می شود بلکه یک جهش اقتصادی را رقم می زنیم.

ایده دانشجویان به یک طرح جدید اقتصادی تبدیل می شود
وی افزود: هر یک از مراکز علمی کاربردی یک رویداد شتاب یا به استارت آپ را در دستور کار خود دارند به طوری که طرح ها و ایده های دانشجویان را جمع آوری کرده و در مرکز نوآوری در قالب یک طرح جدید اقتصادی مطرح می شود که پس از آن نسبت به جذب سرمایه گذار برای تبدیل ایده به محصول یا وارد شدن به چرخه تولید اقدام می شود.

استارت آپ ها باعث پول سازی و اشتغال می شوند
بروجردی علوی اضافه کرد: برگزاری استارت آپ ها به دنبال خودشان مقوله های برند سازی، پول سازی و اشتغال را به همراه دارند به طوری که در اجرای 20 رویداد استارت آپی  در سال گذشته تعداد قابل توجهی از جمعیت شهرهای مختلف در استان ها اشتغال پیدا کردند.

دانشگاه به مراکز نوآور مجوز می دهد
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دانشگاه آمادگی صدور مجوز را برای مراکزی که قدرت نوآوری دارند را در دستور کار خود دارد چراکه ما معتقدیم تنها راه رشد اقتصاد کشور استفاده از پتانسیل داخلی به ویژه تخصص و مهارت جوانان است.

پیشگیری از واردات محصولات خارجی
وی ادامه داد: مراکز علمی کاربردی پتانسیل موجود در هر شهر را در استان های مختلف فعال می کندکه با این کار تولید محصولات داخلی در راستای رونق تولید و اقتصاد مقاومتی با هدف گام برداشتن در پیشگیری از واردات محصولات خارجی است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید