خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی بیرجند گفت: باید کارگروه کارآفرینی در استان تشکیل شود چرا که پول‌های سرگردان زیادی وجود دارد که این کارگروه می‌تواند الگویی برای جذب سرمایه‌های سرگردان و جوان باشد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، محسن احتشام در نخستین همایش «خراسان جنوبی در مسیر پیشرفت» اظهار داشت: توسعه نیاز به تلاش و پشتکار و استاندار توسعه گرا دارد.

وی با بیان اینکه توسعه گرایی در استان خود یک استراتژی است و باید به معنای واقعی به توسعه صادرات در استان بپردازیم گفت: بخش خصوصی ابداع گر و خلاق عامل دیگری برای بخش استراتژی است و باید بخش خصوصی را بیش از پیش حمایت شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی بیرجند افزود: با حمایت بخش خصوصی بسیاری از امکانات بالقوه در کنار منابع مادی و خدادادی قرار گرفته و به بالفعل تبدیل می‌شود.

احتشام با بیان اینکه باید مشکلات فراروی بخش خصوصی برداشته شود تصریح کرد: تولیدمحوری نیز در جامعه مهم بوده و مسیر تولید باید هموار شود و حل مشکلات تولیدکنندگان در برنامه مسئولان قرار گیرد.
وی ادامه داد: ساختار نیز یکی از مشکلات است و در بحث ساختار نخستین قدم تغییر نظام‌های مدیریتی بوده که استاندار خراسان جنوبی این اقدام را سرلوحه کار مدیریتی استان قرار داده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی بیرجند با بیان اینکه برخی از تغییرات مدیریتی نیز نوید توسعه در استان می‌دهد خاطرنشان کرد: بحث پویایی و توانمندی‌های نظام مدیریتی در عملکرد مدیران است.

احتشام اظهار کرد: منابع انسانی دارایی برای بخش خصوصی و دولتی است و بخش تکنولوژی در توسعه مهم بوده و تعامل و تناسب این عوامل می‌تواند نوید توسعه و صادرات استان داشته باشد.

وی افزود: بدون یک مربی بزرگ کارآفرینی نمی‌تواند تحقق یابد بنابراین استاندار تفکر توسعه گرایی به وجود آورده و ما کارآفرینان می‌توانیم آن را تحقق دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی بیرجند گفت: نظام برنامه ریزی بر اساس فرمت‌های مدیریتی شکل می‌گیرد و انتظار است سبک‌های مدیریتی به سمت مدیریت استراتژی برگردد.

احتشام بیان کرد: باید کارگروه کارآفرینی در استان تشکیل شود چرا که پول‌های سرگردان زیادی وجود دارد که این کارگروه می‌تواند الگویی برای جذب سرمایه‌های سرگردان و جوان باشد.

وی عنوان کرد: از تحریم‌ها هیچ هراسی نداریم و بسیاری از کشورهایی که در تحریم بودند به توسعه دست یافتند و توسعه باید متکی به داخل و جوانان باشد و اقتصادی مقاومتی الگوی ایرانی_اسلامی است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید