1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


مشاور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه درمجموع اعتبارات صندوق کار آفرینی امید دو هزار و 636 میلیارد تومان است، گفت: ۲۷ هزار و ۶۸۳ طرح را با این اعتبار در سطح کشور اجرایی کرده ایم.


‌به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید البرز، شه حامد با اشاره به برگزاری طرح یک روستا یک محصول، اظهار کرد: ۶۰ روستا در این طرح شرکت کرده‌اند و خوشبختانه نتایج خوبی به همراه داشته است.

به گفته وی، در طرح یک روستا یک محصول قابلیت‌های روستاها شناخته شده و روی آنها سرمایه گذاری می‌شود.

مشاور مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید با اشاره به اینکه زنان روستایی مولد و تولید کننده هستند، اضافه کرد: با ایجاد صندوق‌های خرد محلی توانسته‌ایم به ۳۰ تا ۵۰ زن روستایی تولیدکننده تسهیلات ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ هزار زن روستایی در سراسر کشور تحت پوشش صندوق‌های خرد محلی قرار گرفته اند، بیان کرد: هزار میلیارد تومان منابع در اختیار داشتیم که به صورت تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد‌.

شه حامد با اشاره به اینکه درمجموع اعتبارات صندوق کار آفرینی امید دو هزار و 636  میلیارد تومان است، گفت: ۲۷ هزار و ۶۸۳ طرح را با این اعتبار در سطح کشور اجرایی کرده ایم.

وی با بیان اینکه ۹ هزار و ۷۵۶ طرح به مبلغ ۳۹۸ میلیارد تومان در مناطق مرزی اجرایی کرده ایم، گفت: این تسهیلات با نرخ ۴ درصد ارائه شده است.

مشاورمدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه ۵۷ درصد تسهیلات این صندوق به کشاورزی، ۳۵ درصد صنعت و بقیه مقادیر به دیگر مسائل اختصاص داده شده است، خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید پیش، در حین و پس از پرداخت تسهیلات در کنار مشتری است.

به گفته وی، ۹۳ درصد از طرح‌های صندوق کار آفرینی امید به ثمر رسیده اند.

شه حامد با بیان اینکه ۲۳ درصد طرح‌های اجرا شده در کشور بیش از میزان اعلام شده بوده است، گفت: با توجه به قانون حمایت از تولید و اشتغال پایدار، صندوق کار آفرینی امید در راستای ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته ۱۴۳ مورد تسهیلات به مشاغل روستایی و عشایری در استان البرز پرداخت شده است، گفت: امید داریم با افزایش منابع و پرداخت تسهیلات به تعداد بیشتری از متقاضیان، شاهد توسعه اشتغال در استان البرز باشیم.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر