خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه هیئت‌امنای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۷ تاکنون جمعاً بیش از ۴۳۸ میلیارد تومان فعالیت عملیاتی صورت پذیرفته که منجر به اشتغال ۱۵ هزار و ۷۹۱ ایثارگر به‌صورت مستقیم شده است.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، جلسه هیئت‌امنای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور اعضای هیئت‌امنا، هیئت‌مدیره و مدیرعامل این صندوق برگزار شد.
شهیدی در این جلسه با اشاره به اهمیت اشتغال ایثارگران گفت: اشتغال و درمان همواره از اولویت‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و فعالیت‌های صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران یکی از راه‌های اصلی برای اشتغال‌زایی جامعه ایثارگری است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، گفت: صندوق باید از تمامی راه‌ها برای اعطای وام‌های خوداشتغالی ایثارگران استفاده کند، همچنین ضرورت دارد فعالیت این صندوق با اولویت مناطق و استان‌های محروم گسترش یابد.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت کاهش زمان دریافت وام اشتغال ایثارگران ادامه داد: هیئت‌مدیره و مسئولان صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، سرعت در کار را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند و از فرایندهای دست‌وپا گیر اداری بر حذر باشند. وام اشتغال باید در کم‌ترین زمان ممکن به دست ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها برسد.
معاون رییس‌جمهور با اشاره به گزارش مطلوب حسابرسی صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در سال ۱۳۹۷ گفت: از تمام متصدیان صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، هیئت‌مدیره و مدیرعامل این صندوق تشکر می‌کنم. امیدوارم اطلاع‌رسانی از نحوه دریافت وام‌های صندوق به شکل مطلوب انجام شود تا تمامی ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها از جزییات و مراحل اداری وام‌ها مطلع شوند.
رضا ریاحی مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران نیز در این جلسه با اشاره به بررسی حدود ۳۸ هزار درخواست وام در سال ۱۳۹۷ گفت: برای ۲۵ هزار پرونده، مجوز پرداخت صادر شده است.
 وی همچنین به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش روی این صندوق پرداخت.
در این جلسه همچنین گزارش حسابرسی صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران قرائت شد که بر اساس این گزارش، عملکرد صندوق در سال مالی گذشته مطلوب ارزیابی شد. همچنین برای یک سال دیگر مؤسسه حسابرسی مفید راهبر به‌عنوان حسابرس صندوق انتخاب شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید