خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.88 (4 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رشوه گرفتن، پارتی بازی و فساد اداری جزو منکرات است(حتما تا پایان متن را بخوانید)

مراسم احیاء شب بیست و یکم شامگاه سه‌شنبه ۲۲ فروردین در حرم مطهر امام خمینی(ره) با حضورسیدابراهیم رئیسی رییس جمهور، حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت آستان حرم امام خمینی(ره) و برخی از مسئولان و همچنین مردم برگزار شد

آقای رئیسی با اشاره به فرمایش حضرت علی علیه السلام گفتند که ترک امر به معروف و نهی از منکر نکنیم، اگر این فریضه را ترک کردیم، شاهد تسلط اشرار و بدان خواهید بود، بدان بر سرنوشت شما مسلط می‌شوند.

رئیس جمهور کشور گفت: وظیفه همه ما گسترش همه معروفات است؛ در ادارات و سازمان‌ها جواب مردم را دادن و مردم را راضی کردن، منکر چیست؟ منکر یعنی رشوه گرفتن، فساد اداری کردن و پارتی بازی کردن و روابط ناسالم و فساد اجتماعی و اخلاقی و... داشتند. اینها منکر هستند.

رئیسی افزود: برخی فکر می‌کنند که مسئله عفاف و حجاب فقط جلوه امر به معروف و نهی از منکر است، کشف حجاب یک منکر است اما امروز منکرات بسیاری در جامعه وجود دارد این هم یک منکر است.

وی خاطر نشان کرد: رهبری در مورد حجاب فرمودند که عدم رعایت حجاب یک حرام شرعی و حرام سیاسی است که باید نسبت به آن حساس بود، نسبت به همه منکرات باید حساس بود، امروز منکرات مختلفی در جامعه ما وجود دارد که باید نسبت به تمام آنان حساس بود.

کارآفرین ناب با توجه به منکرات فراوانی که در ادارات دولتی و سازمان ها وجود دارد به زودی بخشی را در سایت به بیان منکراتی
می پردازد که توسط مردم و با ارائه اسناد و مدارک گزارش شده است.

به همین طریق از مردم عزیز، تولید کنندگان، بازاریان و هر کس که به نوعی در اداراتی مثل آموزش و پرورش، صمت، اقتصاد و حتی مراکز خدماتی مثل بیمه ها، پلیس و ... می خواهیم گزارش و مستندات خود را از طریق سایت برای انتشار ارسال نمایند. برای این کار لازم است تا از پایین سایت و از طریق کلیک بر روی ارسال مقاله اقدام نمایید.  

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان - آزاد مرادی

    نکته : تشکیل ۵۳ فقره پرونده قضایی ( اعم از دادگاه های کیفری و حقوقی عمومی و نظامی و انتظامی) جهت یک موضوع خاص، اخذ ۱۶۲۶ فقره استعلام از ادارات اجرایی ذیصلاح ، شش بار جابجایی محل اجرای طرح که دست کم دوبار با پیشرفت های فیزیکی ۹۵درصد و ۵۰ درصد، پرداخت سالیانه حقوق دولتی معدن بخاطر تمدید مجوزات، دست کم ۲۶ بار تمدید مجوزات طرح ( برداشت معدن، جواز تاسیس ، جواز بنا، آب صنعتی) ، هزینه کرد بیش از ۵میلیاردوچهارصد میلیون تومان حسب نظر هیئت کارشناسان رسمی دادگستری ، صرف یک دهه از بهترین دوران عمر هر بشری، و داغ جگرسوز سکته کردن مادرم بخاطر لمس اینهمه ناعدالتی و ضرر و زیان فرزندان،

  • مهمان - آزاد مرادی

    دو سه سالی احیا شد...ولی از پارسال مجددا تعطیل شده..
    مستندات موجود است
    الله اعلم
    لبیک یا سیدعلی

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید