خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 1.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

حمایت صندوق مهر ازتولید بازارمحور

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) گفت: از کارآفرینانی که دارای مدل‌های کسب و کار محصول محور باشند و بتوانند واحدهای تولیدی کوچک را شکل داده و محصولات آن را به بازار برسانند حمایت می‌کنیم.یکی از اولویت‌های صندوق مهر در ارائه تسهیلات وحمایت‌های مالی مدل‌های کسب و کار محصول محور و تولید بازارمحور است.

 

اصغر نورالله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های صندوق مهر امام رضا (ع) در ارائه تسهیلات و حمایت‌های مالی مدل‌های کسب و کار محصول محور و تولید بازار محور است. لذا از مدل‌های کسب و کاری که بتواند شبکه‌سازی کند و افراد و کارآفرینانی که به صورت زیرمجموعه واحدهای تولیدی کوچک را شکل بدهند، به عنوان پشتیبان یا عامل توسعه کارهای مدیریتی انجام بدهند و یا بازاریابی محصولات را برعهده بگیرند به نحوی که محصولات واحدهای کوچک به بازار برساند حمایت می‌کنیم.

وی از شهرک آموزش و اشتغال پوشاک اشتهارد به عنوان یکی از مدل‌های کسب و کار نام برد که مورد حمایت صندوق مهر امام رضا قرار گرفته و تاکید کرد: افرادی که توانایی مدیریت چنین شبکه‌هایی را داشته باشند در اولویت حمایت ما قرار خواهند داشت.

به گفته نورالله زاده، یکی از مهمترین ویژگی‌های مدل‌های کسب و کار محصول محور این است که واحدهای تولیدی در محیط‌های کوچک اعم از خانگی یا کارگاهی شکل بگیرند تا هم قیمت تمام شده محصول پایین بیاید و هم قدرت رقابت پذیری بالا برود.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید