خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


نوبخت:

دولت تصمیمی برای حذف یارانه نان ندارد
ساعات کار کارکنان دولت در ماه مبارک رمضان تغییر نمی کند

 سخنگوی دولت تأکید کرد: حذف یارانه نان مردم از مبلغ ٤٥هزار و ٥٠٠ تومان نادرست است و چنین تصمیمی در دولت وجود ندارد.به گزارش تسنیم، محمد باقر نوبخت در نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالات خبرنگاران
 درباره ساعات کار کارکنان دولت در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این رابطه سال گذشته به همان روال ماه های جاری تغییر برنامه نداشتیم البته این حق برای کارکنان دولت وجود دارد که از مرخصی ساعتی استفاده کنند و مدیران دستگاه‌های اجرایی با مرخصی آنان تا جایی که به کار مردم خللی وارد نمی‌کند، موافقت کنند.نوبخت در مورد موضوع اصلاح قانون احزاب نیز که مورد سوال یکی از خبرنگاران بود، اظهار کرد: مجلس از پیش‌تر طرحی در این رابطه داشت و در حال رسیدگی آن بود.

خبرنگاری سوال کرد که آیا دولت لایحه رفع موانع تولید را به مجلس داده یا خیر که نوبخت در این رابطه توضیح داد: لایحه رفع موانع تولید با توجه به فرایندی که طی کرده اخیرا به صورت قانون ابلاغ شده است در واقع این قانون با تاخیر یک ساله به دولت واصل شده و هم اکنون دولت در حال تهیه آیین‌نامه اجرایی آن است.

وی در ادامه با مورد توجه قراردادن تلاش دولت در راستای کاهش تورم و کنترل رشد نقدینگی در پاسخ به این سوال که دولت به غیر از طرح تحول سلامت چه طرح هایی را قابل دفاع می‌داند، گفت: ما با وجود در مضیقه بودن و تقلیل منابع رشد منفی اقتصادی را به رشد مثبت تبدیل کردیم. ضمن اینکه نرخ تورم از بالای 45 درصد به زیر 15 درصد رسید. البته دولت به هیچ وجه از این حد فعالیت ها راضی نیست و منتظر است طی یک برنامه مناسب به خصوص در برنامه ششم اقتصادی به وضعیت مطلوب برسیم.وی با بیان اینکه سمت‌گیری های ما اقتصادی است و حتی طرح تحول سلامت در راستای هدفمندی یارانه ها صورت می گیرد افزود:‌ همه تلاش دولت به این سمت است تا عواملی را که اجازه نمی دهند مردم از رفاه نسبی برخودار باشند و آن تحریم‌هاست را بشکند.
وی درباره تفاوت مسکن مهر و مسکن برای محرومان و بدسرپرستان که از سوی این دولت مورد توجه قرار گرفته تصریح کرد:‌ ما با ارائه تسهیلات یارانه ای و ارزان قیمت تلاش می‌کنیم که اقشار مورد هدفمان به توانایی خرید و احداث مسکن برسند.وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به این طرح ها را جز وظایفان می‌دانیم گفت: در سال 1394 ، 5 میلیارد دلار ارز به صورت جدید وارد صندوق توسعه ملی خواهد شد.وی همچنین تاکید کرد‌: ما همچنان مثل گذشته یارانه نان را پرداخت خواهیم کرد و آقای رئیس جمهور به هیچ وجه نپذیرفتند که در این باره تغییراتی انجام شود. دو هزار و 850 میلیارد تومان وام ارزان برای بنگاه‌های کوچک اختصاص داده شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید