خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نماینده استان البرز در اتاق اصناف ایران

با بنگاه‌داری بانکها اقتصادمقاومتی امکانپذیرنیست

نماینده استان البرز در اتاق اصناف ایران گفت: مادامی که بانک‌ها ماموریت بنگاه‌داری خود را کنار نگذارند و منابع مالی این بخش به سمت خدمات غیرمفید حرکت کند، اقتصاد مقاومتی امکانپذیر نیست.

عادل حنیفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهارکرد: اصناف با داشتن 8000 اتحادیه و 350 اتاق اصناف نقش بسزایی در پیشبرد اهداف اقتصادی دولت دارند.

وی افزود: فعالیت‌های اصناف در سراسر کشور بدون شک تأثیر بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات رهبری در حوزه مسائل اقتصادی دارد.

حنیفی خاطرنشان کرد: اصناف با توجه به ظرفیت و گستردگی فعالیت‌های خود می‌توانند در بدنه اقتصادی کشور ثروت و اشتغال ایجاد کنند که این امر در نهایت نتیجه‌ای جز کاهش آمار بیکاری و خودکفایی اقتصاد کشوررا در پی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به کارکردهای اقتصادی اصناف، دولت نیز باید با برون‌سپاری فعالیت‌های خود و واگذاری بخشی از این فعالیت‌ها به اصناف، توسعه اقتصادی و خروج از رکود تورمی در کشور را رقم بزند.

نماینده استان البرز در اتاق اصناف ایران تصریح کرد: تحقق موارد مذکور در گرو اعتماد دولت به اصناف است و بدون ایمان دولت به توانمندی‌های واقعی این مجموعه امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی با انتقاد از برخی سیاست‌های اجرایی کشور در زمینه واردات، نبود حمایت از تولید داخلی و بی‌توجهی به آموزش تولیدکنندگان گفت: در حال حاضر تعریف درستی از جایگاه تولیدکنندگان وجود ندارد و همین امر باعث شده سیاست‌های دولت از توجه به بخش تولید فاصله بگیرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: دولت باید در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها باید به بسته حمایت از تولید به درستی توجه کند تا پرداخت تسهیلات حمایتی از تولیدکنندگان در حد شعار باقی نماند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید