خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 رییس کل بانک مرکزی:

امکان مانور ناگهانی در زمینه موسسات غیر مجاز وجود ندارد

 رئیس کل بانک مرکزی گفت: در شرایط حاضر امکان مانور ناگهانی در زمینه موسسات غیرمجاز وجود ندارد لذا روند ساماندهی باید همراه با اطلاع رسانی درست، به موقع، با اصلاحات تدریجی و مدیریت صحیح انجام شود.به گزارش ایرنا از روابط عمومی بانک مرکزی، ولی الله سیف درهجدهمین جلسه شورای هماهنگی روسای روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی کشور که روز گذشته به میزبانی این بانک برگزار شد، با اشاره به مشکلات موجود در بازار غیرمتشکل پولی، افزود: متاسفانه در گذشته، اطلاع رسانی شفاف و کاملی در خصوص تبعات مخرب فعالیت موسسات غیرمجاز انجام نگرفته است.رییس شورای پول و اعتبار با تاکید بر لزوم ارایه آمارها و شاخص های دقیق در حوزه پولی و بانکی، تصریح کرد: در این زمینه اطلاع رسانی باید مبتنی بر اطلاعات دقیق، شفاف و روشن باشد تا وضعیت اقتصاد با ثبات فعلی در افکار عمومی به درستی به تصویر کشیده شود.

رییس کل بانک مرکزی همچنین خواستار احیای اعتماد مردمی به نظام بانکی شد و گفت: ارتباطات با مردم باید صریح، شفاف و روشن باشد تا اعتماد دو طرفه بین دولت و مردم ایجاد شود. بنابراین، گفت و گوی طرفین باید شفاف و صمیمانه باشد تا این احساس شکل گیرد که مسائل، صادقانه با آنان در میان گذاشته می شود.

وی با انتقاد از خلاء اطلاع رسانی در انعکاس شایسته اقدامات دولت، افکار عمومی را سرمایه نظام خواند و افزود: نباید این سرمایه با ارائه اطلاعات ناصحیح و مغرضانه در بازی های سیاسی و جناح بندی ها دچار آسیب شود. ضعف در اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت ها و عدم بیان عملکردهای ناصحیح دولت گذشته موجب مظلومیت دولت یازدهم خواهد شد.
رییس کل بانک مرکزی با اشاره به لزوم مدیریت انتظارات جامعه، تاکید کرد: باید با شیوه های علمی و مدیریت شده انتظارات جامعه را نسبت به توانایی های نظام بانکی متعادل کنیم. نظام بانکی تا حدی قدرت اعطای توان تسهیلات را دارد بنابراین نباید فراتر از توان نظام بانکی در این زمینه انتظار ایجاد کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید